Vrijeme održavanja: 19.04.2017.

U HGK – Županijskoj komori Koprivnica 19. travnja u 10 sati održat će se jednodnevna radionica o dokumentaciji o nabavi i postupanju od zaprimanja ponuda do izvršenja ugovora.

Radionica traje osam nastavnih sati (i polaznicima donosi osam bodova), a namijenjena je sudionicima u postupcima javne nabave - gospodarskim subjektima, ponuditeljima te naručiteljima kako bi se polaznicima omogućilo obnavljanje znanja iz područja javne nabave te stjecanje bodova za obnovu certifikata (svakom polazniku programa usavršavanja Ministarstvo izdaje potvrdu o pohađanju programa usavršavanja). 

Voditelji radionice su stručnjaci Uprave za sustav javne nabave Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta Davor Mikac i Zdravko Pandžić.

Naknada za sudjelovanje na radionici iznosi 750 kuna (oslobođeno od PDV-a prema članku 6. Zakona o PDV-u).

Članice Hrvatske gospodarske komore ostvaruju popust na iznos naknade te ona iznosi 650 kuna, a za svakog sljedećeg polaznika iz iste tvrtke naknada iznosi 550 kuna.

Više informacija o programu predavanja, prijavi i podacima za plaćanje možete pronaći u pozivu i prijavnici u pratećim dokumentima.

Radionica je organizirana prema Sporazumu o poslovnoj suradnji Hrvatske gospodarske komore s Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta u provedbi izobrazbe u području sustava javne nabave.