Vrijeme održavanja: 28.02.2020.

Objavljeno: 28. 02. 2020. , Ažurirano: 28. 02. 2020.

Strategija brendiranja Istre kao ICT regije predstavljena je u Županijskoj komori Pula u petak, 21. veljače.

Brendiranje Istre kao ICT regije pokrenula je Strukovna grupa ICT Istre koja djeluje u ŽK Pula, a njen predsjednik Dean Verbanac ističe da je glavno fokusno pitanje kako se mogu iskoristiti vlastite kompetencije da se Istra učini poželjnom regijom za ICT profesionalce. "Ustanovili smo koje su naše ključne vrijednosti, koje Istra može ponuditi kao ICT destinacija, ali i koje su nam mane i problemi. Konkretno, mana nam je stručni kadar koji nedostaje. Zato mi je drago da su se skupu odazvali i predstavnici gradova i Istarske županije, fakulteta i srednjih škola. Svi zajedno možemo utjecati na stvaranje kadra, da ga zadržimo u Istri. I ne samo to - u Istru želimo dovesti i mlade ICT profesionalce", rekao je Verbanac koji je tu funkciju preuzeo od Gorana Mrvoša, nedavno izabranoga za predsjednika Udruženja za IT HGK.

Strategijom brendiranja definirano je pet vrijednosti Istre kao brenda. To su odvažnost - jer lokalne tvrtke posluju na svjetskoj razni, a zatim izvrsnost - jer takve se tvrtke ne zadovoljavaju prosječnošću. Među vrijednostima su i lokalna vrijednost, otvorenost te lakoća življenja. Pritom su problematične točke poslovanja nedostatak kompetentne radne snage, pronalazak smještaja za profesionalce te birokracija.

Tvrtke iz ICT sektora koje djeluju putem Strukovne grupe ŽK Pula pokrenule su postupak brendiranja Istre kao mjesta za život, rad i učenje ICT profesionalaca. Brendiranjem se želi postići pozitivno poslovno okruženje u kojem će kompetencije sektora stvoriti značajne koristi ne samo za  ICT tvrtke već i za gospodarstvo cijele županije. Direktor ŽK Pula Damir Sirotić ističe kako je u Istri postignut visok stupanj razvoja u svim segmentima ICT djelatnosti, koja postaje partner i drugim djelatnostima, a ujedno želi pružiti nešto više i cijeloj zajednici. Stoga je brendiranje strateški interes ne samo ICT industrije već i lokalne zajednice, a pritom ICT sektor nudi poslovne prilike tvrtkama, ali i pojedincima.

Prezentaciju Strategije brendiranja Istre kao ICT destinacije na hrvatskom i engleskom jeziku možete skinuti u pratećim dokumentima na ovoj stranici.