Redovito usavršavanje u području javne nabave

Vrijeme održavanja: 07.11.2017. - 22.03.2018.
Jednodnevne radionice HGK o sustavu javne nabave

Na temelju Sporazuma o poslovnoj suradnji Hrvatska gospodarska komora nastavlja suradnju s Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta u provedbi izobrazbe u području sustava javne nabave, stoga vas ovim putem pozivamo da se uključite u subvencionirani program usavršavanja.

Programi redovnog usavršavanja, predstojećih jednodnevnih radionica HGK, u skladu s Pravilnikom o izobrazbi u području javne nabave (NN 06/2012 i 125/2014) odobrila je Uprava za politiku javne nabave Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te su objavljeni u Popisu programa usavršavanja, čime polaznici stječu pravo na obnovu certifikata.

Pojedino usavršavanje provodi se u obliku jednodnevnog programa od 8 nastavnih sati (8 bodova), a namijenjeno je svim sudionicima u postupku javne nabave, ponajprije gospodarskim subjektima, ponuditeljima kako bi se olakšala praktična primjena odredbi novog Zakona o javnoj nabavi te omogućila razmjena iskustava i kvalitetan dijalog s predstavnicima Ministarstva. Maksimalan je broj polaznika pojedinačnog programa usavršavanja 50.

Svakom polazniku programa usavršavanja, jednodnevnih radionica HGK, Ministarstvo izdaje potvrdu o pohađanju programa usavršavanja. 

Predstojeće jednodnevne radionice HGK:

  • POŽEGA, 15. veljače 2018. – četvrtak
    Naziv programa: Dokumentacija o nabavi, europska jedinstvena dokumentacija o nabavi, kriterij za odabir ponude i sklapanje, izvršenje i izmjena ugovora o javnoj nabavi  (ev. br. 2018-0026)
  • SISAK, 21. veljače 2018. – srijeda
    Naziv programa: Planiranje u sustavu javne nabave i registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma; dokumentacija o nabavi, dokaz tehničke i stručne sposobnosti gospodarskih subjekata; sve o ponudi; pravna zaštita po fazama postupka  (ev. br. 2018-0027)
  • BJELOVAR, 28. veljače 2018. – srijeda
    Naziv programa: Dokumentacija o nabavi; europska jedinstvena dokumentacija o nabavi; kriterij za odabir ponude; planiranje u sustavu javne nabave i registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma  (ev. br. 2018-0028)
  • SPLIT, 13. ožujka 2018. – srijeda
    Naziv programa: Dokumentacija o nabavi i postupanje naručitelja od zaprimanja ponuda do izvršenja ugovora (ESPD, ENP, sklapanje, izvršenje i izmjene Ugovora o JN)  (ev. br. 2018-0029)

Voditelji radionica stručnjaci su Uprave za politiku javne nabave Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.

Naknada za sudjelovanje na radionici iznosi 750,00 kuna (oslobođeno PDV-a prema članku 6. Zakona o PDV-u).

Članice Hrvatske gospodarske komore ostvaruju popust na iznos naknade te ona iznosi 650,00 kuna, a za svakog sljedećeg polaznika iz iste tvrtke naknada iznosi 550,00 kuna.

Više informacija o obuhvatu tema, programu predavanja, prijavnici, podacima za plaćanje i sl. možete pronaći na internetskoj stranici odabrane županijske komore, odnosno prema navedenim poveznicama.

Kontakti

  • Karla Milinović viši stručni suradnik Tel: +385 1 456 1509 Email: kmilinovic@hgk.hr