Predsjednik ŽK Virovitica Zlatko Pleša, rukovoditelj Tvornice octa Mate Vukušić, vlasnik Tvornice octa Ivan Mustač i direktorica ŽK Virovitica Kristina Pleša
Izvor: HGK

Posjet tvrtkama Podrum Vineda d.o.o. i Mustač commerce d.o.o. – Tvornica octa


Objavljeno: 23. 06. 2020. , Ažurirano: 23. 06. 2020.


Predstavnici ŽK Virovitica predsjednik Zlatko Pleša, direktorica Kristina Pleša i viša stručna suradnica Andrea Poslek posjetili su 18. lipnja tvrtke Podrum Vineda d.o.o. iz Vukosavljevice i Mustač commerce d.o.o. – Tvornica octa Virovitica.

Podrum Vineda d.o.o. je obiteljska tvrtka osnovana 2005. godine koja se bavi uzgojem grožđa i proizvodnjom vina. Proteklih godina uložili su znatna sredstva u kupnju i okrupnjivanje zemljišta te podizanje novih nasada vinograda, a imaju i kooperaciju s privatnim proizvođačima grožđa.
Radi povećanja proizvodnje vina te bavljenja ruralnim turizmom, ali i očuvanja tradicije, ulažu i u infrastrukturne objekte te su kupili nekoć poznati podrum u Vukosavljevici. 

IMG_5600.JPG
Vina Podruma Vineda d.o.o. Vukosavljevica; Izvor: HGK


U ponudi imaju nekoliko crnih i bijelih vina, od graševine u kvalitetnim i vrhunskim kategorijama (chardonnay, cabernet sauvignon, frankovka), od suhog do poluslatkog. Vino Graševina ZOI „Slavonija“ zadovoljava visoke zahtjeve kvalitete, čime je stečeno pravo uporabe znaka Hrvatske kvalitete.

Tvornica octa u Virovitici sastavni je dio tvrtke Mustač commerce d.o.o. Jedini su proizvođač octa u Hrvatskoj koji proizvode ocat u znatnijim količinama na 100 posto prirodan način.

Svi se octovi proizvode uz uporabu 100 posto prirodnih sirovina te repromaterijala i ambalaže od dobavljača iz Hrvatske. Proizvode jabučni, alkoholni i vinski ocat od crnog vina koji imaju i pravo uporabe znaka Hrvatska kvaliteta te kvasinu.

Zbog nemogućnosti plasmana proizvoda na domaćem tržištu, unatoč priznatoj kvaliteti, osobito u vrijeme pandemije koronavirusa, u fazi su pronalaženja kupca i pokušaja izvoza na englesko tržište.

Tijekom posjeta predstavnici Komore razgledali su proizvodne pogone te u razgovoru s  predstavnicima tvrtki saznali više o samoj proizvodnji, vrstama proizvoda, tržištima na koja plasiraju proizvode, planiranim investicijama te koji su najčešći problemi s kojima se u svom poslovanju susreću.

Predstavnici Komore predstavili su aktivnosti i usluge HGK s naglaskom na Katalog hrvatskih proizvoda i Digitalnu komoru te su im ponudili pomoć u pronalaženju novih tržišta za njihove proizvode.