Vrijeme održavanja: 04.12.2019.

Bliži se kraj poslovne godine pa direktori i voditelji prodaje u tvrtkama polako razmišljaju o prodajnim planovima za nadolazeću godinu.

Edukacija će pokriti sljedeća pitanja:

  • Što sve treba uzeti u obzir kod kreiranja prodajnih planova kako bi oni bili izazovni, a istovremeno i motivirajući?
  • Što nam je obično baza i koji su nam podatci na raspolaganju te gdje možemo doći do njih?
  • Na koja ključna pitanja nam plan prodaje treba odgovoriti?
  • Koje su najčešće pogreške u kreiranju prodajnih planova?
  • Kako izbjeći postavljanje preoptimističnog ili pesimističnoga prodajnog plana?
  • Kako nam u svemu tome i postizanju boljih prodajnih rezultata mogu pomoći IT i web?

Edukacija je namijenjena vlasnicima tvrtki, direktorima, voditeljima prodaje, voditeljima ključnih kupaca i svima onima koji žele unaprijediti svoje prodajne procese. Predavači su Lovro Metlikovec i Robert Bosilj.

Dodatne informacije o predavačima i edukaciji možete pronaći u priloženom dokumentu.

Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete putem online prijave u nastavku poziva,najkasnije do 2. prosinca.