ŽK Šibenik: Radionica Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća
Izvor: ŽK Slavonski Brod
ŽK Šibenik: Radionica Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća
Objavljeno: 17. 10. 2016. , Ažurirano: 03. 02. 2017.
CroatiaPRO odbor, HGK – Sektor za promet i veze i ŽK Šibenik organiziraju radionicu Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća, u okviru programa Olakšavanje trgovine i transporta 2016. Radionica će se održati u utorak, 25. listopada u knjižnici Juraj Šižgorić u Šibeniku, u 11 sati.
Radionica je besplatna, a namijenjena je ponajprije menadžerima i svima koji aktivno sudjeluju u procesu donošenja poslovnih odluka te u stvaranju strategije tvrtki.
Cilj radionice bio je upoznati poslovne subjekte s važnošću marketinga u tržišnom poslovanju, usvojiti načine osiguravnja kvalitetne komunikacije između pružatelja i korisnika usluge, upoznati se s izradom marketinškog plana i savladati upravljanje elementima marketinškog miksa.
Voditelj radionice bit će Tin Simonić iz tvrtke Gefco d. o. o.
Molimo popuniti prijavnicu za sudjelovanje.