Poduzetnici na radionici
Izvor: HGK
Autor: ŽK Šibenik

U Šibeniku održana radionica Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća


Objavljeno: 17. 10. 2016. , Ažurirano: 25. 11. 2016.


Sudjelovanje na radionici, održanoj u utorak, 25. listopada, u Gradskoj knjižnici "Juraj Šižgorić" u Šibeniku, bilo je besplatno, a namijenjeno ponajprije menadžerima i svima koji aktivno sudjeluju u procesu donošenja poslovnih odluka te u stvaranju strategije tvrtki.

Voditelj radionice Tin Simonić iz tvrtke Gefco d. o. o. iz Zagreba, upoznao je petnaestak poduzetnika s važnošću marketinga u tržišnom poslovanju, načinima osiguravanja kvalitetne komunikacije između pružatelja i korisnika usluge te s izradom marketinškog plana i upravljanjem elementima marketinškog miksa.

Voditelj radionice Tin Simonić iz Gefco d. o. o. Zagreb.jpg

Voditelj radionice Tin Simonić iz Gefco d. o. o. Zagreb; Izvor: HGK.

Radionicu Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća organizirao je CroatiaPRO odbor, HGK – Sektor za promet i veze te ŽK Šibenik, u okviru programa Olakšavanje trgovine i transporta 2016.