Digitalni marketing u turizmu


Objavljeno: 18. 09. 2018. , Ažurirano: 19. 09. 2018.


HGK – Županijska komora Rijeka u suradnji s tvrtkom Algebra d. o. o. organizira besplatnu interaktivnu radionicu Digitalni marketing u turizmu koja će se održati u četvrtak, 27. rujna, u 9 sati u HGK – ŽK Rijeka, na adresi Bulevar oslobođenja 23.

Ovom interaktivnom radionicom obilježit će se Svjetski dan turizma.

Ona je rezultat Googleove inicijative koja se provodi u partnerskoj suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Otvorenim učilištem Algebra. Cilj je radionice educirati članice o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Predviđeno je trajanje radionice tri sata, a kotizacije nema.

Na radionici Digitalni marketing u turizmu naučit ćete:

  • koji su ciljevi web-stranice u turizmu
  • koji marketinški pristup odabrati
  • za koga pišemo na web-stranici i što Google misli o tome
  • što je SEO
  • što i kako pratiti na web-stranici
  • kako povećati ROI.

Google stručnjaci digitalnog marketinga na konkretnim primjerima iz prakse odgovorit će vam na sva bitna pitanja u vezi s optimizacijom web-stranica i vođenje Google AdWords kampanja.

Predavač je Bruno Glavan, vlasnik i direktor digitalne agencije Nivago s više od 17 godina iskustva u programiranju i internetskom marketingu. Predaje na Visokom učilištu Algebra, dok je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci gost predavač, te iza sebe ima više od 100 gostujućih predavanja na edukacijama za poduzetnike.

Prijaviti se možete ispunjavanjem online prijavnice u nastavku.

Za sva dodatna pitanja možete se javiti Luciji Kero, e-mail: lkero@hgk.hr, tel.: 051/209-127.