Vrijeme održavanja: 30.03.2021.

Objavljeno: 11. 03. 2021. , Ažurirano: 25. 03. 2021.

Pridružite se besplatnoj radionici o digitalnoj transformaciji poslovanja u utorak, 30. ožujka, u 12:00 sati, koju organizira HGK – Županijska komora Rijeka u suradnji sa tvrtkom RIS d.o.o., jednom od prvih ICT tvrtki u široj regiji koja je sudjelovala u nizu projekata digitalne transformacije poslovnih procesa velikih domaćih kompanija i nositelj je oznake Izvorno hrvatsko za metodologiju razvoja softvera MIRIS.

Renomirani stručnjaci za digitalizaciju poslovnih procesa iz tvrtke RIS d.o.o. govorit će kako uz pomoć specijaliziranih poslovnih aplikacija osigurati poslovnu izvrsnost tvrtke i pomoći vam da definirate ključne strategije za uspjeh svojih digitalnih napora.

Digitalna transformacija je pokretač modernih poslovnih modela u čijem je fokusu briga o poslovanju. Uspješnost digitalizacije zavisi o voditelju projekta čija je osnovna zadaća pronaći nova rješenja te pronaći odgovore za sljedeća pitanja:

  • Kako „proizvesti“ novac?
  • Kako balansirati prihode i troškove?
  • Zašto se nešto radi? Zašto baš tako?
  • Što je problem? Kako naći novo rješenje – ne poboljšanje?
  • Kako mijenjati staru praksu, razvijati novi pristup, implementirati nove ideje i redizajnirati?
  • Ne se baviti organizacijom ili pojedinim aktivnostima, nego procesom.

Radionica o digitalnoj transformaciji podijeljena je na tri tematske cjeline:

Digitalna transformacija poslovanja: papir-informatizacija-digitalizacija 

Otkrijte ključne tehnologije i pristupe potrebne za donošenje boljih, informiranijih poslovnih odluka, poboljšanje operativne učinkovitosti, poboljšanje angažmana i zadržavanja kupaca i vođenje digitalne kulture u svojim organizacijama. Informatizacija ubrzava (poboljšava) postojeće procese, a digitalizacija mijenja poslovanje i predstavlja revoluciju u načinu poslovanja. Obuhvaća tri faze: bussiness, promjenu i ICT rješenja.

Kako odabrati i što očekivati od ERP sustava? 

ERP (Enteprise Resource Planning) sustav je IT okosnica svake poslovne organizacije koja objedinjuje sve bitne funkcije za upravljanje tvrtkom. ERP-ovi najnovije generacije su fleksibilni i dostupni u Cloudu, koriste najnovije tehnologije za povećanje performansi i učinkovitosti resursa. Središnja točka ERP sustava je baza podataka koji se distribuiraju korisnicima na različitim funkcijama u različitim poslovnim jedinicama.
Otkrijte na što trebate obratiti pažnju pri odabiru novog ERP rješenja, kada inicirati zamjenu ERP-a i kako upravljati procesom implementacije.

Nova era upravljanja troškovima

Digitalna transformacija nabave i znanje ugrađeno u automatizirane procese uštedjet će Vaš novac i imati pozitivne efekte na produktivnost s fokusom na strateško upravljanje troškovima. Digitalna nabava poslovnoj organizaciji donosi bolje operativne performanse, povećanu agilnost i profitabilnost, inovativnost i pouzdanije dobavljače.
Naučite na koji način specijalizirane aplikacije za nabavu mogu pomoći Vašoj tvrtki da tehnološki osposobi odjele nabave s ciljem ostvarenja poslovnih ciljeva nabave koji su usklađeni s ciljevima kompanije.

Predavači na radionici bit će Hari Zamlić, savjetnik za spend management sustave tvrtke RIS d.o.o., i Goran Kresoproduct manager za ERP softver u tvrtki RIS d.o.o..

Želite li slušati radionicu online, putem apliacije Zoom, prijaviti se možete na ovoj POVEZNICI, a želite li sudjelovati uživo, u Županijskoj komori Rijeka, na adresi Bulevar oslobođenja 23, ispunite prijavnicu u nastavku (broj sudionika je ograničen na 12). Prijaviti se možete do ponedjeljka, 29. ožujka, do 12 sati ili do popunjenja broja mjesta. Kad se popune mjesta za praćenje uživo, pokušajte se prijaviti za ONLINE SUDJELOVANJE.