Digitalna garaža – Digitalni marketing u turizmu


Objavljeno: 23. 05. 2018. , Ažurirano: 24. 05. 2018.


Pozivamo vas na interaktivnu radionice Digitalna garaža – Digitalni marketing u turizmu, koja će se održati 6. lipnja (srijeda), u 9 sati u HGK – ŽK Rijeka, na adresi Bulevar oslobođenja 23 (velika dvorana u prizemlju).

Digitalna garaža je Googleova inicijativa koja se provodi u partnerskoj suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Otvorenim učilištem Algebra. Cilj je inicijative omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja.

Predviđeno je trajanje radionice 3 sata.

Što će vas naučiti na radionici Digitalna garaža – Digitalni marketing u turizmu?

Digitalni marketing u turizmu

  • Koji su ciljevi web-stranice u turizmu?
  • Koji marketinški pristup odabrati?
  • Za koga pišemo na web-stranici i što Google misli o tome?
  • Što je SEO?
  • Što i kako pratiti na web-stranici?
  • Kako uz manji budžet prestići konkurenciju?
  • Kako kvalitetno iskoristiti mogućnosti AdWords programa?
  • Kada i gdje se oglašavati?
  • Što je konverzija?
  • Kako povećati ROI?

Googleovi stručnjaci digitalnog marketinga će vam na konkretnim primjerima iz prakse odgovoriti na sva bitna pitanja o optimizaciji web-stranica i vođenju Google AdWords kampanja.

Prijave se primaju najkasnije do ponedjeljka, 4. lipnja putem web-obrasca.

Prijave će se prihvaćati redoslijedom zaprimanja, do popunjenja kapaciteta dvorane (55 mjesta).