Izvor: HGK Županijska komora Pula
Autor: Marko Percan

Kako izbjeći nezadovoljstvo kupaca/klijenata i one nezadovoljne pretvoriti u oduševljene?


Objavljeno: 27. 03. 2024. , Ažurirano: 28. 03. 2024.


HGK - Županijska komora Pula organizira radionicu pod nazivom Kako izbjeći nezadovoljstvo kupaca/klijenata i one nezadovoljne pretvoriti u oduševljene?  koja će se održati 12. travnja (petak), u prostorima HGK - ŽK  Pula na adresi, Carrarina 5, Pula.

Radionica je namijenjena uslužnim tvrtkama čiji zaposlenici rade u direktnom kontaktu s kupcima, gostima i klijentima, koje se žele istaknuti izvrsnom uslugom i spriječiti da loše recenzije i nezadovoljni klijenti naruše reputaciju njihove tvrtke. Cilj radionice je osvijestiti ključ uspjeha do oduševljenog kupca/klijenta, postići kvalitetu usluge i primijeniti uslužni način razmišljanja te naučiti kako upravljati primjedbama i nezadovoljnog klijenta preokrenuti u oduševljenog.

 Što će polaznici naučiti?

  • Što sve uključuje izvrsna usluga
  • Mindset koristan za upravljanje primjedbama
  • Što kad kupac ima primjedbu? Konkretni koraci upravljanja primjedbama/žalbama
  • Kako komunicirati s nezadovoljnim klijentom i upravljati konfliktima

Predavačica: Svjetlana Ranek Franjul

Broj polaznika na radionicama je ograničen. Trajanje radionice: 3 sata.
Registracija polaznika počinje u 9:45 sati, a početak edukacije je predviđen u 10:00 sati.

Kotizacija za sudjelovanje:


Cijena za tvrtke koje plaćaju članarinu HGK je 50,00 eura + PDV po polazniku, dok se ostalih 50 eura obračunava iz već uplaćene članarine.
Cijena za tvrtke koje ne plaćaju članarinu HGK, obrte, fizičke osobe i druge nečlanice HGK je 100,00 eura + PDV po polazniku.

Sudjelovanje na radionici prijavljuje se putem Digitalne komore na poveznici OVDJE
Da biste prijavili sudjelovanje morate biti registrirani korisnik platforme Digitalna komora.
Upute za registraciju možete pronaći OVDJE ili pogledati video OVDJE.

Uvjeti otkazivanja sudjelovanja:


Polaznicima koji plate kotizaciju, a neće moći sudjelovati, potpuni povrat kotizacije bit će moguć samo ako najave svoje otkazivanje na e-adresu ttrost@hgk.hr najkasnije tri radna dana prije početka edukacije. Nakon tog roka, povrat novca više neće biti moguć.
Uplatom iznosa za sudjelovanje polaznici potvrđuju kako prihvaćaju ove uvjete otkazivanja.