Dodijela certifikata
Autor: HGK

99 turističkih subjekata iz Požeško-slavonske županije dobilo preporuke za poslovanje po mjeri


Objavljeno: 21. 02. 2020. , Ažurirano: 21. 02. 2020.


Projekt Integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji Zlatna Slavonija obuhvaća 99 turističkih subjekata iz cijele Požeško-slavonske županije koje je tijekom protekle godine posjetio tim stručnjaka i izvršio audite na temelju kojih su subjekti dobili svoje marketinške i poslovne analize te preporuke i smjernice prema knjigama standarda koje su izrađene baš za destinaciju Zlatna Slavonija. Koordinatorica ovog projekta je direktorica TU TZ Grada Požege, Silvija Podoljak. Prva faza projekta iznosi 375.000,00 kuna, a financirala ju je Hrvatska turistička zajednica sa 126.000 kuna. Ostatak su financirali Grad Požega, Grad Lipik, Grad Pakrac, Grad Pleternica, Grad Kutjevo i Općina Velika. 

Druga faza projekta upravo započinje te će biti sastavljena Studija upravljanja kvalitetom u destinaciji Zlatna Slavonija i pripadajući joj operativni procesi na terenu. Ovu je fazu sufinanciralo Ministarstvo turizma u iznosu od 200.000 kuna, a ostatak je podijeljen na jednake dijelove između gradova Požega, Lipik, Pakrac, Pleternica, Kutjevo i općine Velika.

Ovog projekta i njegove provedbe ne bi bilo da nije bilo direktora turističkih zajednica Pakraca, Pleternice, KutjevaLipikaopćine Velika te TZ Požeško-slavonske županije

Projekt je autorski rad Đurđice Šimičić i Anamarije Ciccarelli uz podršku Pere Matića, čija su predavanja bila dio konferencije Dani kvalitete u turizmu destinacije Zlatna Slavonija koju je 19. i 20. veljače organizirala Turistička zajednica Grada Požege u HGK u Požegi. 

Zaključci su ove konferencije i rezultati prve faze ovog projekta:

  • potreba za edukacijom je sve veća i nužna
  • upute koje su subjekti dobili u analizama su konkretne i individualne te potiču vlasnike na samostalan rad 
  • umrežavanje je nužno za funkcioniranje njihovih vlastitih objekata i cijele destinacije
  • turistički subjekti dobili su širu sliku svog poslovanja u odnosu na partnere u destinaciji, dobavljače i turiste
  • važnost kvalitetne fotografije pokazala se osnovom za dobru prezentaciju gostu
  • recenzije su jedan od najvažnijih segmenata u kontaktu s gostom i važno je na njih odgovoriti zbog veće vidljivosti  
  • mjerenjem online reputacije svakog subjekta potičemo kvalitetu usluge i proizvoda
  • novi turistički proizvodi smjernice su za cijelu destinaciju da zajedničkom sinergijom postignemo bolje rezultate.