Online radionica / webinar „Izazovi unapređivanja poslovnog modela turističkih agencija“ namijenjen je direktorima, voditeljima poslovanja i svim zaposlenima u postojećim DMK, tvrtkama koje žele u svojem sastavu pokrenuti DMK, postojećim turističkim agencijama koje se žele restrukturirati u DMK.

Svrha edukacije: Definiranje i unapređivanje poslovnog modela turističkih agencija među najvažnijim je izazovima pokretanja i provedbe poslovnog pothvata. Precizno definirane sastavnice poslovnog modela pomažu poduzetniku da unaprijed sagleda sve izazove u pokretanju i razvoju svojeg poduzetničkog projekta. Postojećim poduzećima analiza njihovih poslovnih modela pomaže u unapređenju poslovanja. Za turističke agencije, a naročito DMK koje posluju na izrazito dinamičnom turističkom tržištu to je posebno važno.

Cilj edukacije: Uputiti polaznike u najvažnije izazove unapređivanja poslovnog modela turističkih agencija.

Specifični ishodi učenja za uključene sudionike:

  • Predstaviti razloge i modele osmišljavanja i analize poslovnih modela turističkih agencija.
  • Objasniti smisao i sadržaj pojedinih sastavnica platna poslovnog modela.
  • Opisati postupak definiranja sastavnica platna poslovnog modela za turističke agencije.

Način izvedbe edukacije:

Webinar se provodi u formatu online nastave kroz tri sadržajna bloka u trajanju od 90 minuta. Predavanjima pristupate u vrijeme kada Vama najbolje odgovara.

Kotizacija za webinar iznosi 50 EUR + PDV po polazniku.

Članicama HGK koje plaćaju članarinu, vrijednost kotizacije bilježi se kao konzumirana usluga iz plaćene članarine. Ukoliko ste fizički korisnik ili predstavnik tvrtke koja ne plaća članarinu HGK, primit ćete predračun temeljem kojega je potrebno izvršiti uplatu.

Pristup video predavanjima i pratećim sadržajima ostvaruje se nakon prijave i odabira određene teme ili modula, te uspješne uplate po predračunu za kotizaciju.

 

PRIJAVA ZA WEBINAR - IZAZOVI UNAPREĐIVANJA POSLOVNOG MODELA TURISTIČKIH AGENCIJA

 

Predavač:

zeljko-trezner.png

Željko Trezner je stručnjak za destinacijski menadžment, sudjeluje u raznim projektima, stručnim vijećima i grupacijama u području upravljanja putničkim agencijama i održivog turizma općenito. Kao akademski djelatnik, s velikim iskustvom u poslovanju, uspješno je objedinio teoretsko znanje i praktična rješenja koja je objavio u brojnim priručnicima i stručnim radovima te predstavio na više od stotinu radionica, seminara i konferencija u Hrvatskoj i inozemstvu.