Predstavnici turističkih subjekata na štandu ŽK Otočac.
Izvor: ŽK Otočac

Uspješno predstavljanje na turističkom sajmu Ferienmesse u Beču


Objavljeno: 09. 01. 2018. , Ažurirano: 18. 01. 2018.


HGK – Županijska komora Otočac je već tradicionalno od 11. do 14. siječnja organizirala predstavljanje turističke ponude Ličko-senjske županije u Beču, na turističkom sajmu za poslovnu i široku publiku Ferienmesse Wien.

Uz ovaj najveći austrijski sajam turizma u istom terminu u susjednim halama održavao se i omiljeni Vienna Autoshow s novitetima iz autoindustrije, pa su posjetitelji s pristupačnom dnevnom kartom mogli uživati u vrlo bogatom programu i velikom izboru izlagača na području turizma, gastronomije te automobila. Na sajmu je sudjelovalo oko 850 izlagača iz 80 zemalja, a riječ je o jednom od najopsežnijih sajmova u Austriji, koji posjetitelje želi animirati da poduzmu ono što su oduvijek željeli, počevši od gradskih putovanja, preko onih obiteljskih do avanturističkog godišnjeg odmora ili wellnessa. Sajam turizma je vrlo važno mjesto susreta različitih struka i predstavlja jedinstvenu platformu gdje izlagači imaju priliku izravno komunicirati s posjetiteljima te svim izlagačima omogućuje predstaviti najnovije turističke trendove za nadolazeću sezonu.

U dvorani A Bečkog sajma, među mnogobrojnim zemljama izlagačima koje su predstavile svoju kulturu i turističku ponudu, posebnu je pažnju Austrijanaca privlačio štand Hrvatske, na kojemu su se uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, predstavljale i turističke zajednice Šibensko-kninske i Splitsko-dalmatinske županije (Makarska rivijera), grada Zagreba i Raba, HGK – Županijska komora Otočac, Jadrolinija, KUH, Kamp Straško – Hadria, Jadran Crikvenica, Camping Village Šimuni, Jadranka kampovi Mali Lošinj te Cresanka Cres.

Na suizlagačkom štandu Županijske komore Otočac, u okviru nacionalne prezentacije Hrvatske turističke zajednice, uz promotivne materijale sustava turističkih zajednica i zaštićenih parkova prirode u Ličko-senjskoj županiji, poseban je naglasak bio na top-destinaciji Ličko-senjske županije, a to je Nacionalni park Plitvička jezera. S njima su vrlo uspješno promidžbeno povezana i ostala turistička odredišta ove županije te ponuda gospodarskih turističkih subjekata koji su se pojedinačno predstavili na ovom sajmu – Prudentia d. o. o. – hotel Liberty i obiteljski hotel Pansion Comfort Bok iz Novalje, agencija Velebit aktivnosti j. d. o. o. iz Otočca, agencija Natura Turist d.o.o. i Etno Garden Exclusive iz Plitvičkih jezera te Zelengaj d. o. o. – agencija Hanatours iz Gospića. Predstavnice Turističkih zajednica Ličko-senjske županije i općine Plitvička jezera, koje su uz predstavnicu ŽK Otočac bile prisutna na sajmu znatno su pridonijele predstavljanju cjelokupne turističke ponude naše županije.

Najave i informacije sa sajma za ovu sezonu su vrlo optimistične, što pokazuje i izuzetno rani buking, koji je iznad svih očekivanja. Austrijski partneri, ali i turisti žele pravovremeno osigurati željeni smještaj za glavnu sezonu. Tako je kod gotovo svih najvećih turoperatora, kao što su Gruber, TUI, ITS-Billa, DERtour, Springer, F.T.I., Sabtours ili Eurotours te kod specijalista za privatni smještaj Novasol i Interhome, buking za Hrvatsku jako dobar. U prilog idu i pokazatelji ankete koju je proveo turoperator Ruefa, prema kojoj će 88 posto Austrijanaca u 2018. godini otići na godišnji odmor. Od automobilskih destinacija koje su brzo i lako dostupne, najtraženije će biti Hrvatska i Italija, dok će od čarterskih destinacija lideri biti Grčka i Španjolska.

Turisti iz Austrije se već dugi niz godina nalaze unutar top tri tržišta s kojih se, na nacionalnoj razini, ostvaruje najviše dolazaka i noćenja. Hrvatska ima stabilan status na austrijskom tržištu te podsjećamo kako je u 2017. godini u Hrvatskoj s tržišta Austrije ostvareno 1,4 milijuna dolazaka (rast od 8%) i 7,7 milijuna noćenja (rast od 7%). S obzirom na pozitivne najave, realno je za očekivati da će Hrvatska i dalje ostati u samom vrhu popularnih destinacija te i u sezoni 2018. zadržati pozitivne trendove s austrijskog tržišta.

Budući da je Austrija tradicionalno jedno od najjačih emitivnih tržišta za Ličko-senjsku županiju, naša je prisutnost na ovom sajmu vrlo važna, ali su važne i sve ostale aktivnosti koje se provode radi zadržavanja austrijskih turista koji redovito posjećuju naše destinacije tijekom cijele godine te zbog privlačenja novih.