Vrijeme održavanja: 03.06.2019.

Objavljeno: 04. 06. 2019. , Ažurirano: 04. 06. 2019.

Predstavnici ŽK Split Ines Budrović i Anton Duišin posjetili su 3. lipnja tvrtku Nuša d.o.o.

Vlasnica i direktorica tvrtke Višnja Žužul tvrtku je osnovala početkom 2019.  radi razvijanja i prepoznavanja izvornosti i tradicije Imotske krajine posebnom „parfermskom pričom“.

Po struci profesoricu biologije i kemije, Višnju su oduvijek privlačile biljke pa je i diplomirala na ljekovitom bilju Imotske krajine. Radeći određeni broj godina s učenicima osnovne škole stekla je bogato iskustvo na projektima povezanim s vodama i raznim biljkama.

Slijedom bogatoga životnog i radnog iskustva u obrazovnom sustavu, pojavila se ideja o stvaranju parfema pa se Višnja opredijelila za poduzetničke vode te zajedno s parfumerom Tomislavom Vrbanac  već godinu dana osmišljava i  stvara novu žensku i mušku parfemsku liniju – NUSHA i MATTAN.

Sami nazivi parfema upućuju na povezanost Višnje s imotskom poviješću i tradicijom prikazanoj u legendarnoj seriji „Prosjaci i sinovi“ koji su postali hit i to ne samo u Imotskom, već i u Hrvatskoj, posebice u dijaspori. U cijelom poslovnom ciklusu pomaže joj i aktivno radi kćer Nikolina koja je i PR menadžerica te se uskoro očekuje proširivanje kolekcije parfema.

Nuša d.o.o. ove je godine sudjelovala i na akciji Kupujmo hrvatsko u Splitu te ostvarila izuzetne rezultate, jednako u prodaji koliko i u poslovnim kontaktima. Višnja je iskazala interes za mogućnost dobivanja znakova kvalitete HGK.

Tvrtka Nuša d.o.o. polako, ali sigurno, gradi i unapređuje svoje poslovanje, a Višnja Žužul ističe da HGK treba biti i jest najbolji poslovni partner hrvatskom gospodarstvu te očekuje nastavak i kvalitetno produbljivanje ostvarene suradnje.