ŽK Split: Radionica Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća


Objavljeno: 30. 09. 2016. , Ažurirano: 03. 02. 2017.


U utorak, 4. listopada, u 11 sati u velikoj dvorani ŽK Split, CroatiaPRO odbor, Sektor za promet i veze i ŽK Split održat će radionicu Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća, u okviru programa Olakšavanje trgovine i transporta 2016. Radionica je besplatna i  namijenjena ponajprije menadžerima i svima onima koji aktivno sudjeluju u procesu donošenja poslovnih odluka i u stvaranju strategije tvrtki.

Cilj je radionice upoznati poslovne subjekte s važnošću marketinga u tržišnom poslovanju, usvojiti načine na koje se osigurava kvalitetna komunikacija pružatelja s korisnicima usluge, upoznati se s  izradom marketinškog plana i savladati upravljanje elementima marketinškog miksa.

Predviđeno trajanje radionice jest četiri sata. Voditelj radionice biti će Tin Simonić.

Molimo da sudjelovanje potvrdite što prije, online prijavnicom u nastavku, s obzirom na to da je broj sudionika ograničen na 20.

Kontakt-osoba u ŽK Split jest Rade Maršić (021/321-115, rmarsic@hgk.hr).