Autor: Marko Percan

Radionica Digitalna garaža održana u ŽK Pula


Objavljeno: 13. 11. 2017. , Ažurirano: 24. 11. 2017.


Besplatna edukacija o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja namijenjena poduzetnicima održana je 23. studenoga u ŽK Pula u sklopu projekta Digitalna garaža koji je pokrenuo Google u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Otvorenim učilištem Algebra.

Brojni okupljeni poduzetnici na edukaciji u ŽK Pula svjedoče o velikoj potrebi za učenjem i razvojem digitalnih kompetencija, istaknula je predsjednica ŽK Pula Jasna Jaklin Majetić koja je uvodno pozdravila sudionike.

- Suradnjom HGK, Googlea i Algebre današnja je radionica prilika da poduzetnici osnaže svoj potencijal za poduzetničke ideje, umreže se te dobiju informacije o važnoj ulozi digitalizacije u daljnjem razvoju gospodarstva – istaknula je Jaklin Majetić usput najavivši tematsku sjednicu Gospodarskog vijeća ŽK Pula 14. prosinca na kojoj će upravo digitalizacija biti jedna od glavnih tema.

Radionicu je vodio predavač Dean Krizmanić iz Otvorenog učilišta Algebra koji je poduzetnike upoznao s načelima izgradnje online prisutnosti, s optimiziranjem tražilice i nastupom na pretraživačima te s mjerljivim marketinškim konceptima na društvenim mrežama.

- Kad govorimo o korištenju digitalnih znanja, ne samo u Hrvatskoj nego i u Europskoj uniji, oko 50 posto stanovništva smatra da nema dovoljno digitalnih vještina. U Hrvatskoj pak 50 posto stanovništva u dobnom rasponu od 17 do 74 godine smatra da nema niti osnovne digitalne vještine. Upravo je zato pokrenut projekt Digitalne garaže. On traje već dvije godine i u Europskoj uniji pohađalo ga je ukupno oko dva milijuna polaznika. Ono što je možda najzanimljivije jest da će, prema procjeni Europske komisije, do 2020. godine čak 825 tisuća radnih mjesta ostati nepopunjeno upravo zbog toga što ljudi neće imati potrebne digitalne vještine. Također, za nekoliko će godina čak 90 posto svih radnih mjesta, bez obzira na to tiču li se marketinga ili ne, zahtijevati određenu razinu digitalnih vještina – istaknuo je Krizmanić.

Upravo je zato važno kontinuirano održavati radionice poput ove, u čiju se organizaciju uključila i HGK – Županijska komora Pula, a sve s krajnjim ciljem pomoći malim i srednjim tvrtkama pri ubrzanju poslovnog rasta te pri lakšem pristupu globalnom tržištu korištenjem digitalnih alata i razvojem digitalnih vještina.