Izvor: HGK Županijska komora Pula

ŽK Pula: Održana edukacija za male i obiteljske hotele, hostele, male i neovisne kampove


Objavljeno: 02. 03. 2016. , Ažurirano: 04. 04. 2018.


Sektor za turizam HGK i ŽK Pula, organizirali su u srijedu, 2. ožujka, u ŽK Pula, edukaciju za male i obiteljske hotele, hostele, male i neovisne kampove i sve one koji razmišljaju o pokretanju navedenih oblika pružanja usluge smještaja

Sektor za turizam HGK i ŽK Pula, organizirali su u srijedu, 2. ožujka, u ŽK Pula, edukaciju za male i obiteljske hotele, hostele, male i neovisne kampove i sve one koji razmišljaju o pokretanju navedenih oblika pružanja usluge smještaja. Na edukaciji je sudjelovalo 40-ak poslovnih subjekata koje su predavači informirali kako povećati praktično znanje korištenja interneta i pokazatelja poslovanja te kako uspješnije prodavati vlastite kapacitete.

Uvodnu prezentaciju o važnosti potrošnje hrvatskih proizvoda za hrvatsko gospodarstvo – Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta održale su predstavnice Odjela za kvalitetu HGK. Naglasak izlaganja bio je na stvaranju povjerenja i odanosti kupaca proizvodima i uslugama koji su nosioci znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko, s ciljem jačanja nacionalne svijesti o vlastitim proizvodima i uslugama utemeljenim na znanju i tradiciji. Time se ujedno stvaraju prepoznatljivi domaći proizvodi i usluge koji će svojom kvalitetom pridonijeti razvoju gospodarstva i promovirati ga na domaćem i svjetskom tržištu.

U sklopu cjelodnevne edukacije održano je deset predavanja. Vedran Pražen, konzultant u Smartingo.com govorio je kako povećati broj rezervacija, odnosno o konkretnim uputama za primjenu digitalnog marketinga u turizmu. O digitalnom marketingu u turizmu govorio je specijalist za digitalni marketing Krešimir Koružnjak, a account manager Ante Plavčić o tome kako povećati vidljivost na Booking.comu. Kreativna direktorica Hamper studia Ivana Vučić održala je predavanje o hotelima (hostelima) s identitetom, dok je nezavisni  konzultant za upravljanje prihodima Sandra Horvat Brborović govorila o revenue menadžmentu kao važnoj karici u poslovanju hotela. Tema prof.dr.sc. Sandre Janković (Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija) bilo je izvještavanje za menadžment i prodaju u malim hotelima, hostelima i kampovima, a Davor Brenko direktor pulske tvrtke Istra Tech d.o.o. govorio je o tome kako voditi prodaju i recepciju na brz i jednostavan uz pomoć mREC programa. Matko Frančić iz Zagrebačke banke predstavio je ponudu za turizam.

Predavači na edukaciji bile su i članice Strukovne grupe poslovnih savjetnika Županijske komore Pula. U ime Strukovne grupe, Ernes Oliva iz tvrtke Eurokonzalting predstavio je mogućnosti ishođenja bespovratnih sredstava putem Ministarstva turizma i strukturnih fondova Europske unije. Putem Strukturnih fondova mali i srednji poduzetnici u turizmu mogu ishoditi bespovratna sredstva u rasponu od 35 do 45% ulaganja za gradnju, rekonstrukciju i opremanje hotela, aparthotela, turističkog naselja, hotela baštine i difuznog hotela do kraja tekuće godine.

Sudionicima je najavljeno otvaranje natječaja Ministarstva turizma – Konkurentnost turističkog gospodarstva za sve vrste objekata iz skupine hoteli te za kampove i hostele, a pritom je moguće sufinanciranje i do 50% ulaganja. U ožujku se očekuje otvaranje natječaja za povećanje energetske učinkovitosti i korištenja OIE u turizmu, a u drugom kvartalu ove godine natječaji za ishođenje bespovratnih sredstava za ruralni turizam – hotele, kuće za odmor, sobe i apartmane.