Učesnici edukacije
Izvor: arhiva ŽK Otočac

ŽK Otočac: Održana edukacija za male i obiteljske hotele, hostele, male i neovisne kampove


Objavljeno: 25. 02. 2016. , Ažurirano: 04. 04. 2018.


U četvrtak, 25. veljače, Sektor za turizam HGK i Županijska komora Otočac održali su besplatnu edukaciju za male i obiteljske hotele, hostele, male i neovisne kampove i sve one koji razmišljaju o pokretanju navedenih oblika pružanja usluge smještaja.

Primarni cilj bio je putem predavanja vrsnih predavača s bogatim iskustvom u turizmu povećati praktično znanje korištenja Internetom.

O važnosti potrošnje hrvatskih proizvoda za Hrvatsko gospodarstvo, nositelja znakova Izvorno Hrvatsko i Hrvatska kvaliteta, govorile su predstavnice Odjela za upravljanje kvalitetom HGK. Naglasak izlaganja bio je na stvaranju povjerenja i odanosti kupaca proizvodima i uslugama koji su nosioci spomenutih znakova, s ciljem jačanja nacionalne svijesti o sposobnosti stvaranja vlastitih proizvoda i usluga utemeljenih na znanju i tradiciji te stvaranju prepoznatljivoga domaćeg proizvoda i usluge koji će svojom kvalitetom pridonijeti razvoju gospodarstva i ujedno ga promicati na domaćem i svjetskom tržištu.

Predavanje o digitalnome marketingu u turizmu održao je Krešimir Koružnjak, specijalist za internetski marketing, službeni predavač u Algebri i vlasnik agencije za usluge digitalnog marketinga loswebos.hr. Govorilo se o internetskim stranicama kao temelju digitalnog marketinga, o stranicama koje ostvaruju zadane ciljeve te AdWordsima – programu za izradu i distribuciju plaćenih oglasa.

S jedinstvenom metodološkom osnovicom za evidentiranje i iskazivanje poslovnog rezultata te standardima izvještavanja u svjetskom hotelijerstvu prilagođenom za menadžment i prodaju u malim hotelima, hostelima i kampovima, sudionike edukacije upoznala je Sandra Janković s Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije.

Kako brzo i jednostavno voditi prodaju i recepciju putem aplikacije za male smještajne objekte, koja olakšava i ubrzava obavljanje poslovnih procesa, štedi vrijeme i novac, povećava razinu kvalitete i količinu inovacija te pomaže u marketingu i prodaji, predstavio je Davor Brenko, direktor tvrtke Istra Tech d. o. o.