Vrijeme održavanja: 03.10.2019.

Na temelju Sporazuma o poslovnoj suradnji između Hrvatske gospodarske komore i Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Uprave za politiku javne nabave, u Županijskoj komori Osijek će se 3. listopada održati radionica Planiranje u sustavu JN, Objave javne nabave i statistička izvješća, Pravna zaštita u sustavu JN, Sklapanje, izvršenje i izmjene ugovora o JN.

Voditelji radionice su stručnjaci Uprave za politiku javne nabave.

U pratećim dokumentima nalazi se program radionice.

Radionica ulazi u kategoriju redovnog usavršavanja, a potvrda s ove radionice koristit će se pri obnavljanju certifikata u području javne nabave, a nosi 8 bodova.

Naknada za sudjelovanje na radionici iznosi 750,00 kn (oslobođeno PDV-a, članak 6. Zakona o PDV-u).

Članice Hrvatske gospodarske komore ostvaruju popust na iznos naknade te ona iznosi 650,00 kn, a za svakog sljedećeg polaznika iz iste tvrtke naknada iznosi 550,00 kn.

Podaci za uplatu:

PLATITELJ: Ime i prezime; tvrtka/institucija; adresa, OIB PRIMATELJ: Hrvatska gospodarska komora, Rooseveltov trg 2, 10000 ZAGREB
IBAN PRIMATELJA: HR1423400091100241295
MODEL: HR00
POZIV NA BROJ: 2493731-19-132
OPIS PLAĆANJA:  Radionica javna nabava OS 03.10.2019                

Minimalan je broj polaznika za održavanje radionice 15, a maksimalan 50. Prijave će se evidentirati prema redoslijedu primitka. U slučaju manjeg broja zainteresiranih sudionika od predviđenog, radionica se otkazuje uz povrat uplaćenih naknada.

Zainteresirani za sudjelovanje mogu se prijaviti popunjavanjem online obrasca najkasnije do petka, 27. rujna, odnosno do popunjenja grupe.

Prijava se smatra konačnom po primitku potvrde o uplaćenoj naknadi na e-mail: sbabic@hgk.hr 

Osoba za kontakt u ŽK Osijek je Snježana Babić (tel.: 031/223-880; e-mail: sbabic@hgk.hr).

Nakon održane radionice, HGK će dostaviti račun, a Ministarstvo potvrdu o sudjelovanju na radionici na adresu navedenu u prijavi.