Vrijeme održavanja: 15.06.2021.

Objavljeno: 21. 05. 2021. , Ažurirano: 10. 06. 2021.

Webinar Poslovanje na društvenim mrežama održat će se u utorak, 15. lipnja, od 10 do 14 sati, putem aplikacije MS Teams.

Cilj edukacije je približiti tvrtkama različite aspekte komunikacije u društvenim medijima koji su bitno promijenili način komunikacije i proces donošenja odluke o kupnji te postali sastavni dio marketinških i sadržajnih planova. Društvene mreže su danas neizostavan kanal za promociju i angažman korisnika, prvenstveno zbog mogućnosti ciljanja publike koja je dostupna. Strateško upravljanje društvenim mrežama uvjetuje njihovo buduće korištenje za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje poslovnih prilika, izgradnju svijesti o brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva te u konačnici povećanje komercijalnih rezultata.

Sadržaj edukacije:

Predavač će objasniti kriterije za oblikovanje strategije nastupa u društvenim medijima, a koja je nužna da bi se ostvarili očekivani komercijalni ciljevi. Uz to, bit će prikazan uvid u trendove koji će utjecati na daljnji razvoj društvenih medija i marketinške komunikacije općenito. Prezentacija će se temeljiti na prikazu uspješnih praksi iz područja društvenih medija, analizi studija slučajeva i diskusijama. Namijenjena je svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, menadžerima i voditeljima marketinških odjela, community managerima, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, te zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima.

Teme edukacije: 

  1. Pozicija društvenih mreža u svijeta (digitalnog) marketinga
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Ostale: Twitter, Snapchat, TikTok, …
  2. Strateški pristup društvenim medijima
    • Definiranje ciljane publike
    • Odabir kvalitetnih kanala promocije
    • Način komunikacije
    • Postavljanje ciljeva
    • Mjerenje uspješnosti
    • Optimiranje aktivnosti
  3. Sadržajni (content) marketing i društvene mreže
    • Specifičnosti društvenih mreža
    • Pozicioniranje vrsta sadržaja
    • Upravljanje sadržajem
  4. Community management i oglašavanje
    • Specifično za pojedine društvene mreže
    • Mjerenje uspješnosti kroz interne i eksterne alate
    • Utjecaj oglašavanja na sveukupni rezultat
    • Pregled oglašivačkih sučelja i mogućnosti ciljanja
  5. Studije slučaja
    • Community management
    • Oglašavanje

Predavač je Dino Oreški, Direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media group d.o.o., suosnivač i također konzultant i u Udruzi eCommerce Hrvatska, s dugogodišnjim iskustvom iz područja digitalnog marketinga.

Webinar organizira HGK – ŽK Bjelovar, u suradnji s obrtom Digitalni rast.

Sudjelovanje na webinaru je besplatno, a prijaviti se  možete prijavnicom u nastavku teksta. Nakon provjere prijava, na e-adresu koju ste naveli poslat ćemo pristupne podatke za webinar putem aplikacije MS Teams.

Rok za prijavu je petak, 11. lipnja, do 20 sati.