Webinar Izazovi interne komunikacije u krizi – Jesmo li spremni za VUCA svijet?

Webinar Izazovi interne komunikacije u krizi – Jesmo li spremni za VUCA svijet?
Objavljeno: 02. 06. 2020. , Ažurirano: 02. 06. 2020.

Međunarodna trgovačka komora (ICC) Hrvatska i Hrvatska gospodarska komora u suradnji s Hauska & Partner s velikim vas zadovoljstvom pozivaju na besplatan webinar Izazovi interne komunikacije u krizi – Jesmo li spremni za VUCA svijet? koji će se održati u petak, 5. lipnja, u 11 sati putem aplikacije MS Teams.
Webinar će trajati 60 minuta, a uključivat će i dio s pitanjima i odgovorima.
Uvod u temu
Iako je cijeli svijet zbog koronavirusa pogođen krizom neviđenih razmjera, ona se uvijek najviše odražava na mikro razinama. U prvom su planu ljudske tragedije i napori za očuvanje zdravlja, ali kriza je utjecala i na poslovanje svih poduzeća bez izuzetaka. Čini se kao da se cijeli svijet okrenuo naopačke i mijenja se sve što radimo, kako radimo i kako komuniciramo. Poduzeća su preko noći trebala pronaći nove načine kojima mogu i dalje uspješno osigurati svoje usluge i proizvode korisnicima, što uključuje i novu organizaciju posla, rad od kuće, rad u timovima i druge prilagodbe. Postavlja se pitanje kako komunicirati s menadžerima, voditeljima i zaposlenicima kad ni u jednoj knjizi ili priručniku ne postoje upute za ovako jedinstvenu situaciju.
Pojam VUCA svijet, odnosno VUCA world akronim je engleskih riječi Volatility (promjenjivost), Uncertainty (nesigurnost), Complexity (složenost) i Ambiguity (nejasnost), a označava karakteristike i izazove današnjeg svijeta.
Cilj webinara
Cilj je webinara istaknuti važnost liderstva i izgradnje internih odnosa, ponuditi savjete za bolje snalaženje u internim komunikacijama. Možemo li krizu iskoristiti za razvoj korporativne kulture, potaknuti timove na suradnju i dati novi smisao poslovanju u promijenjenim uvjetima?
Sudionici će na webinaru saznati:
- kako brzo i pametno prilagoditi krizne planove i osigurati učinkovito upravljanje krizom i komunikacijom
- kako analizirati informacije i što bolje procijeniti probleme, rizike i razvoj situacije
- zašto je važna vidljivost Uprave i direktora i kako možemo jačati vertikalnu komunikaciju
- kako se pripremiti za loše vijesti i kako ih objaviti
- kako brzo i jednostavno saznati razinu zadovoljstva internom komunikacijom u krizi i kako brzo poboljšavati komunikaciju
- kako iskoristiti goodwill korporativne kulture u krizi ili kako iskoristiti krizno razdoblje za unapređenje kulture
- kako (p)ostati autentičan i jačati timski duh u kriznom vremenu
Sudionike pozivamo da prije webinara pogledaju kratak inspirativni video o svijetu u kojemu živimo, dostupan na sljedećoj poveznici.
Predavačica:
- Daria Mateljak, MCIPR, partnerica i direktorica u Hauska & Partner
Moderatorica:
- Gorana Pavičić Nišević, starija savjetnica i partnerica u Hauska & Partner
Prijava:
- sudjelovanje je besplatno
- prijaviti se možete putem online prijavnice (u nastavku)
- nakon što se prijavite, dobit ćete upute za povezivanje na webinar
- rok za prijavu sudionika: petak, 5. lipnja, do 9 sati
Kontakt-osoba:
- za sva dodatna pitanja o organizaciji webinara možete se obratiti Ani Marguerite Tomulić, višoj stručnoj suradnici (e-adresa: atomulic@hgk.hr; tel.: 01/ 4561-553).