Autor: HGK ŽK Pula

U ŽK Pula održana edukacija o propisima o zaštiti prava potrošača


Objavljeno: 14. 03. 2018. , Ažurirano: 14. 03. 2018.


U sklopu obilježavanja Tjedna prava potrošača, u ŽK Pula, 12. ožujka predstavnici Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske obrtničke komore, održali su edukaciju o propisima o zaštiti prava potrošača.

U uvodnom pozdravu okupljenim gospodarstvenicima i srednjoškolcima, predsjednica HGK ŽK Pula Jasna Jaklin Majetić istaknula je kako su danas upravo mladi ljudi najveći potrošači koji diktiraju potrošnju, a pritom su usmjereni novim tehnologijama i novim načinima kupovine. 

Vladimir Glavač iz Ministarstva osvrnuo se na dobru poslovnu praksu, označavanje proizvoda, isticanje cijena i posebne oblike prodaje dok je Marina Lovrić iz istog Ministarstva  govorila o inspekcijskim poslovima u gospodarstvu, naglasivši kako među najčešće povrede Zakona o zaštiti potrošača spadaju nepriznavanje  materijalnih nedostataka za kupljeni proizvod, zanemarivanje pozitivne poslovne prakse, problemi s internetskom prodajom te neispunjenje ugovornih obaveza. O alternativnom rješavanju sporova između trgovaca i potrošača govorila je tajnica Centra za mirenje HGK Mirjana Košec. Košec je naglasila kako Centar pruža usluge u vezi s postupkom mirenja u kojem jedan ili više izmiritelja na nezavisan i nepristran način pomažu strankama da postignu nagodbu u sporu. HGK je jedno od osam tijela za alternativno rješavanje sporova. 

Uz edukaciju za gospodarstvenike, istoga dana održano je  informiranje za građane u  trgovačkom centru City Mall u Puli. Tom prilikom, djelatnici  ŽK Pula promovirali su znakove Znakovi kvalite  – Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko te akciju Kupujmo hrvatsko.