Na Tjednu cjeloživotnog učenja u ŽK Pula održano predavanje o digitalnom marketingu

Pixabay
Predavanje su održali Matija Plastić i Dragan Barišić iz pulske digitalne marketinške agencije Mijena.

ŽK Pula organizirala je predavanje o osnovama Google Analyticsa i isplativosti Internetskog oglašavanja u petak, 30. rujna, u sklopu obilježavanja Tjedna cjeloživotnog učenja u Hrvatskoj (od 26. rujna do 2. listopada). Predavanje su održali Matija Plastić i Dragan Barišić iz pulske digitalne marketinške agencije Mijena.

Google Analytics omogućuje identificiranje problematičnih područja na pojedinoj internetskoj stranici, prikazivanjem, među ostalim, kako korisnici pronalaze internetsku stranicu, koliko se zadržavaju na njoj te koji im je sadržaj najzanimljiviji. Pritom se korisnici mogu segmentirati prema nizu parametara (spol, dob i dr.).

„Uzimajući u obzir kvalitetu, cijenu i brzinu, internetsko oglašavanje najučinkovitiji je i najprecizniji način oglašavanja“, rekao je Matija Plastić te objasnio različite načine oglašavanja na Internetu i potrebne budžete za takve aktivnosti.

 

Kontakti

  • Koraljka Vitasović Viša stručna suradnica Tel: +385 52 378 135 Email: kvitasovic@hgk.hr