Objavljeno: 01. 08. 2016. , Ažurirano: 26. 08. 2016.

S obzirom na to da se najveći dio robnog izvoza Hrvatske ostvaruje unutar Europske Unije i CEFTA-e, preostali dio globalnog tržišta mogli bismo nazvati „zanemareno tržište“, a tu pripada i Srednja Amerika, uključujući i Meksiko. Tomu u prilog, između ostalog, govore podaci o ukupnom udjelu zemalja Srednje Amerike u svjetskom BDP-u ili udjela izvoza Europske unije na to područje, koji je osjetno veći od udjela izvoza Hrvatske.

Osvajanje novih tržišta zahtjevan je i dugotrajan proces, pa se nadamo da će ova analiza pružiti hrvatskim proizvođačima uvid u tržište Srednje Amerike te da će ih potaknuti na sagledavanje mogućnosti tog tržišta u smislu potencijalne destinacije izvoza. Kako je istaknuto u analizi, riječ je o vrlo raznolikom području, pri čemu se Meksiko koji je većim dijelom smješten na području Sjeverne Amerike, prema više pokazatelja ističe kao najpoželjniji poslovni partner u regiji. 

Cjelovita analiza dostupna je u pratećim dokumentima.