Izvor: Pixabay

Seminar o E-trgovini i digitalnom marketingu u Kini


Objavljeno: 10. 02. 2020. , Ažurirano: 25. 02. 2020.


U organizaciji EU SME Centra iz Pekinga, organizacije EU za podršku poslovanju malim i srednjim tvrtkama u Kini, i Hrvatske gospodarske komore u utorak, 3. ožujka, u devet sati održat će se poludnevni seminar o E-trgovini i digitalnom marketingu u Kini (E-Commerce and Digital Marketing in China) u Hrvatskoj gospodarskoj komori u Zagrebu, na adresi Rooseveltov trg 2.

Na seminaru ćete saznati kako nešto izravno prodati kineskim potrošačima putem online kanala. Seminar pokriva niz praktičnih aspekata i suvremenih najboljih praksi, a osmišljena je za sve marke ili trgovce koji imaju e-trgovinu ili digitalne projekte na kineskom tržištu, poduzetnike i stručnjake za e-trgovinu. Cilj je seminara pružiti jasan i praktičan prikaz okružja e-trgovine, opisati dostupne opcije za mala i srednja poduzeća iz EU u Kini te pomoći kompanijama u procjeni potencijala, troškova i implikacija svake od opcija.

E-trgovina i učinkovita upotreba fokusiranog skromnog marketinškog budžeta postali su ključni aspekti koje mala i srednje poduzeća iz EU trebaju uzeti u obzir pri izradi njihove strategije u Kini. Međutim, nedostatak informacija o kanalima e-trgovine i marketinga otežava poduzećima donošenje informiranih odluka. Mala poduzeća iz EU trebala bi biti posebno svjesna naglog rasta platformi za elektroničku trgovinu u Kini koja je diverzificirala načine ulaska malih i srednjih tvrtki i njihovih proizvoda u tu zemlju, pružajući im više kanala za prodaju na tržištu.

Predavač na seminaru bit će Luis S. Galán, gotovo cijelo desetljeće na čelu tvrtke 2 Open, agencije za digitalni marketing i e-trgovinu, s uredima u Kini i Španjolskoj, čiji cilj je pomaganje stranim brandovima da razviju i povećaju internetsku prodaju u Kini. Tvrtka 2 Open je službeni partner Tmall Grupe, jedne od najvažnijih mrežnih platformi u Kini.
Prije nego što se upustio u ovu poduzetničku avanturu, Luis je radio za PRISA Group i eBay u područjima digitalne i internetske prodaje. Tijekom karijere savjetovao je brojne međunarodne tvrtke iz različitih grana gospodarstva: hrana i piće; kozmetika; trudnice i djeca; dodaci prehrani i obuća.
Također je bio govornik i predavač na brojnim seminarima i treninzima o internetskoj trgovini i digitalnom marketingu, poput Kako najbolje iskoristiti rast e-trgovine u Kini (2019).

Radni jezik predavanja bit će engleski, a sudjelovanje na predavanju je besplatno. Detaljan program događanja možete preuzeti u pratećim dokumentima.

Ljubazno molimo zainteresirane sudionike da se prijave popunjavanjem online obrasca u nastavku.

Prijave se primaju do 2. ožujka ili do popunjenja kapaciteta dvorane.

Suorganizator događanja: