Vrijeme održavanja: 24.11.2016. - 25.11.2016.

Oglašivači na Google AdWordsu najčešće zbog velikog broj povratnih podataka ne znaju koji su im izvještaji ključni. Dobar dio izvještaja nalazi se u sustavu Google Analytics koji je jedan od najčešće upotrebljavanih alata za mjerenje povratnih podataka. Cilj je seminara pokazati kako optimizirati AdWords kampanje kako bi se postigli sve bolji povratni rezultati. Predavač je Miroslav Varga, nagrađivani stručnjak za internetski marketing i certificirani trener za Google AdWords.

Cijena seminara je 1.200 kuna. U cijenu je uključen ručak i kava za dva dana.

Zainteresirani se mogu prijaviti najkasnije do 23. studenoga, slanjem popunjene prijavnice i potvrde o uplati na elektroničku adresu mkoludrovic@hgk.hr.

Seminar sponzoriraju Grad Dubrovnik i Dubrovačko-neretvanska županija, a organiziraju ŽK Dubrovnik i tvrtka Laureti j. d. o. o.

Poziv, prijavnica i program nalaze se u pratećim dokumentima (s lijeve strane na ovoj stranici).