Izvor: Pixabay

Radionica: Digitalni marketing 360° – Strategija, alati i praksa za tvrtke u 2025.


Objavljeno: 25. 04. 2025. , Ažurirano: 25. 04. 2025.


U organizaciji Hrvatske gospodarske komore, 26. i 27. svibnja 2025. godine održat će se dvodnevna edukacija Digitalni marketing 360° – Strategija, alati i praksa za tvrtke u 2025. u prostorijama HGK u Zagrebu, s početkom u 9 sati.

Edukacija je namijenjena zaposlenicima u marketingu iz malih, srednjih i velikih poduzeća, bez obzira na njihovo prethodno iskustvo u digitalnom marketingu. Cilj je osnažiti sudionike znanjima i alatima koji su ključni za uspješno pozicioniranje i oglašavanje u digitalnom okruženju koje se neprestano mijenja.

Program obuhvaća pet tematskih blokova, kroz koje će se detaljno obraditi izrada digitalne marketinške strategije, primjena SEO-a, izrada Google kampanja, upravljanje društvenim mrežama te korištenje umjetne inteligencije u planiranju i automatizaciji marketinških aktivnosti. Polaznici će kroz predavanja, praktične primjere i vježbe imati priliku steći konkretne vještine koje mogu odmah primijeniti u poslovanju.

Edukaciju vodi Adrijan Vazdar, digitalni marketing strateg i AI savjetnik s višegodišnjim iskustvom u radu s domaćim i međunarodnim tvrtkama.

Broj mjesta je ograničen, a prijave su putem Digitalne komore -  OVDJE  

Kotizacija po sudioniku iznosi:

  • Za članice HGK: 100 eura + PDV
  • Za nečlanice i članice koje ne plaćaju članarinu: 200 eura + PDV

Za dodatne informacije zainteresirani se mogu obratiti: Branko Lelas, blelas@hgk.hr  

Cjelokupan program edukacije dostupan je u dokumentu OVDJE.