Izvor: Pixabay

MAGROS 2017. – stručna konferencija s temom Digitalne trgovine


Objavljeno: 26. 09. 2017. , Ažurirano: 05. 10. 2017.


Časopis Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora organizatori su 29. stručne konferencije MAGROS 2017.

Časopis Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora organizatori su 29. stručne konferencije MAGROS 2017.

Ovogodišnja je tema Digitalizacija u trgovini, a konferencija se održava pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović.

Konferenciju organiziraju poslovni časopis Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora, 10. listopada, u 9 sati u dvorani tvrtke Tekstilpromet u Zagrebu (Ulica Grada Gospića 1, Zagreb).

Naznake ovogodišnjeg skupa i teme za raspravu: Industrijska revolucija X.O u uvjetima digitalizacije s posebnim osvrtom na trgovinu

Značenje digitalizacije za sektor trgovine i turizma

Svakako, najveći je izazov kod digitalizacije procesa u trgovini uvođenje i primjena multikanalne strategije. Potrošač (s pravom) očekuje točnu i besprijekornu uslugu na svim kanalima prodaje, a da mu nije uskraćen i užitak kupovine. Istraživanja su pokazala da su najčešće promjene na četiri područja: odnosi s potrošačima, produktivnost, poslovni modeli i IT-informacijska sigurnost te zaštita podataka. S pomoću digitalizacije može se doživljaj kupovine znatno povećati. Naime, digitalizacija omogućuje znatno poboljšanje menadžmenta odnosa s potrošačima. Dalje, ona omogućuje neposredan osobni odnos prema potrošaču na svim kanalima i, s pomoću analize Big-Data, stavlja potrebe potrošača u središte interesa. Sektor turizma na mnoge načine koristi digitalne kanale za unapređivanje poslovanja – predstavljanja destinacija, bukiranja, prijave itd, a poznato je da su upravo turisti jedni od nositelja potrošnje, posebice u tijeku ljetne turističke sezone.

Uspjeh online platformi poput Zalando ili Amazon, ali i neuspješni primjeri Karstadta, Quelle ili Schleckera signali su da je došlo vrijeme ozbiljnih promjena koji prisiljavaju stacionarnu trgovinu na dodatne poteze kako bi se osposobile za rentabilno suvremeno poslovanje u budućnosti. To je uvjetovalo digitalizaciju pojedinih procesa u nastojanju da pruže bolji servis kupcima na svim mogućim prodajnim platformama, a ujedno budu produktivniji i konkurentniji. Također, novi poslovni modeli trebali bi omogućiti proširenje na nova tržišta i privlačenje novih kupaca.

Nakon uvodnih izlaganja, organiziramo i tri zanimljiva panela:

  • Industrijska i retail revolucija X.0 u uvjetima digitalizacije
  • Digitalizacija u trgovini
  • Očuvanje radne sposobnosti zaposlenih u trgovini u eri digitalizacije i zaštita na radu

Partneri Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstva turizma, Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Turističke zajednice grada Zagreba, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, Zaklade Konrad Adenauer, Tehničkog veleučilišta u Zagrebu te Smart partnera IBM-a i HAMAG Bicroa.

Sudionici Konferencije bit će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.

Program Konferencije je dostupan u prilogu.

Želimo napomenuti kako je sudjelovanje na konferenciji besplatno, a svoje prijave možete poslati na e-mail adresu: info@suvremena.hr.