Vrijeme održavanja: 25.03.2020. - 26.03.2020.

Objavljeno: 24. 02. 2020. , Ažurirano: 11. 03. 2020.

Događanje je odgođeno. Naknadno ćemo objaviti termin održavanja.

Hrvatska gospodarska komora poziva vas na specijalizirani projekt Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam, koji će se održati u srijedu i četvrtak, 25. i 26. ožujka u sportskoj dvorani Žatika u Poreču.

Želja je HGK specijaliziranim projektom Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam na jednome mjestu okupiti i povezati proizvođače domaćih proizvoda i pružatelja usluga s turističkim sektorom. Komora će za sve izlagače na toj akciji osigurati odaziv direktora nabave najvećih hotelskih lanaca, neovisnih hotela, malih i obiteljskih hotela, ugostitelja i drugih pružatelja usluga u turizmu s područja Republike Hrvatske. Drugoga dana projekta održat će se panel rezerviran za vodeće gospodarstvenike iz svijeta turizma, trgovine, IT sektora, drvne i prehrambene industrije. Panel je nazvan Razvoj destinacije kreiranjem novih proizvoda koji ne ovise samo o suncu i moru i posvećen je razvoju kreativnih rješenja za učinkovitije i odgovornije donošenje odluka u turizmu.

Akcija omogućuje predstavljanje proizvoda:

  • na izlagačkim prostorima (štandovima) u sajamskom ozračju
  • na dogovorenim B2B susretima u posebnoj VIP B2B prostoriji
  • u financijskom kutku
  • predstavljanjem na glavnoj pozornici.

Internet, voda i struja dostupni su bez dodatne naknade.

Popust za partnere svih akcija Kupujmo hrvatsko i nositelje znakova Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta u 2020. godini: 50 posto na navedene cijene osnovnih paketa štanda.

Planirate li prodavati svoje proizvode ili usluge tijekom ove akcije, podsjećamo da ste obvezni izdavati fiskalne račune.

Napomena:

Molimo vas da prijavni obrazac iz pratećih dokumenata na ovoj stranici pošaljete ispunjen najkasnije do 18. ožujka 2020. godine kako bismo sa sigurnošću potvrdili vaš prostor, na e-adrese: kupujmohrvatsko@hgk.hr i/ili tbuic@hgk.hr.

Kod prijava su obavezni potpuni matični podaci (Naziv partnera, OIB / VAT ID, Adresu i Grad – točno kako je navedeno u Sudskom registru, Registru obrtnika, Registru udruga…), odnosno kod fizičkih osoba, podatke s identifikacijskog dokumenta (Ime i Prezime, OIB, Adresa, Grad).

Zbog ograničenog broja tipskih štandova koji će biti smješteni prema mogućnostima izložbenog prostora, prijave za pojedine tipove štandova iz prijavnog obrasca zaprimat ćemo do popunjenja broja tog tipa štanda, o čemu ćete biti obaviješteni u trenutku prijave.

Upute za registraciju na B2B PLATFORMU dostavit ćemo prijavljenim izlagačima do 1. ožujka 2020. godine.

Prijaviti se možete ispunjavanjem prijavnog obrasca.