Izvor: Pixabay

Započeli Ribarski dani - gastronomski i turistički brend Baranje


Objavljeno: 13. 09. 2020. , Ažurirano: 13. 09. 2020.


Već tradicionalno, sredina rujna, u Baranji je rezervirana za Ribarske dane koji se održavaju 11. – 13. rujna u Kopačevu.

Hrvatska gospodarska komora financijski podupire događanje kroz krovni brend Riba Hrvatske - jedi što vrijedi kojega je prepoznala i Europska komisija, a kojem je glavni cilj djelovati na svijest hrvatskih potrošača da veća konzumacija ribe doprinosi zdravijoj prehrani i zdravijem načinu života.

"Jednako tako ovim se projektom želimo boriti protiv apsurda da smo mediteranska zemlja ogromnih mogućnosti za uzgoj i ulov ribe, da bilježimo stalno povećanje izvoza i suficit u vanjskotrgovinskoj razmjeni ribe i ribljih proizvoda koji je u 2019. godini iznosio više od 30 milijuna eura, a da s druge strane, s potrošnjom od 18,7 kg po glavi stanovnika godišnje nalazimo se na razini tek 75% prosjeka EU", rekao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Gotovo 30% stranih turista, koji u normalna vremena dolaze u Hrvatsku, kao ključni motiv dolaska ističu enološku i gastronomsku ponudu, a Baranja itekako ima što ponuditi. "Zbog svojih specifičnosti, Baranja kao destinacija, nudi najbolji odgovor na potrebe modernih turista koji traže alternativu masovnom turizmu i u potrazi su za autentičnim doživljajem. Slavonija nema brancina, zubaca i škarpinu, ali ima vrhunske specijalitete poput soma, smuđa i šarana i vjerujem da će gastronomska i vinska ponuda u budućnosti odigrati snažnu ulogu u razvoju kontinentalnog turizma, a posebice ovdje na istoku Hrvatske u Baranji", poručio je Kovačević.

Iako Hrvatska ove godine bilježi turistički pad od oko 50 posto i na Jadranu i na kontinentu, potpredsjednik HGK smatra kako su pred nama neka bolja vremena, a pogotovo sada kada će se, radi situacije s koronavirusom, dodatno staviti naglasak na kontinentalni, ruralni i zdravstveni turizam.