Predstavljanje hrvatskih vina i hrvatske turističke ponude u Münchenu


Objavljeno: 15. 05. 2018. , Ažurirano: 21. 05. 2018.


Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica, pod brendom Vina Croatia – vina mosaica, organiziraju promociju hrvatskih vina, koja će se održati od 18. do 20. svibnja na poznatom trgu Wittelsbacherplatz u Münchenu. U sklopu programa, čiji je cilj internacionalizacija poslovanja hrvatskih tvrtki i proizvoda, ali i promocija Hrvatske kao turističke destinacije, predstavit će se 12 hrvatskih tvrtki. Osim javnog predstavljanja na trgu Wittelsbacherplatz, dodatno je organizirano stručno vođeno kušanje vina (Masterclass), koje će se održati 18. svibnja u Gardenu, restoranu jednog od najpoznatijih hotela Bayerischer Hof. Program stručnog kušanja vina vodit će Ivan Barbić (Master of Wine – MW).

Među 12 hrvatskih tvrtki i subjekata koji sudjeluju u projektu predstavljanja eno-gastronomske ponude su Aura Delikatessen, Baba delicije – Kuća pršuta, Badel 1862, Dingač Skaramuča, Kutjevo, Maraska, OPG Rajka Dvanajščak, Osilovac – Feravino, PP Orahovica, PZ Masvin, PZ Vrbnik i Zigante Tartufi. Posjetitelji će na jednom od središnjih trgova u Münchenu svaki dan od 12 do 20 sati imati mogućnost kušanja nekih od najboljih hrvatskih vina i delikatesa, i to u sklopu brojnih štandova, dok će se u „gastro kući“ svakodnevno kuhati tradicionalna hrvatska jela. 

Osnovni je cilj ovakvih akcija plasman hrvatskih proizvoda na novim tržištima te promocija među novim kupcima, pa će se promocije nastaviti i u drugim zemljama, iz kojih u Hrvatsku dolazi najviše turista. Projekt Vina Croatia – vina mosaica okuplja domaće proizvođače vina radi pozicioniranja Hrvatske na vinskoj karti svijeta. Proizvođači na tržište izlaze zajednički, s prepoznatljivim brendom, nastojeći povećati prodaju na domaćem i stranom tržištu te povećati konkurentnost domaćih vina. Kod predstavljanja hrvatskih vina naglasak je na povijesnoj baštini proizvodnje, kvaliteti, jednostavnosti i pristupačnosti.

*Njemačka je za hrvatski turistički sektor najvažnije emitivno tržište, s kojeg se ostvaruje najveći turistički promet. Tako je s tog tržišta u 2017. godini ostvareno 2,7 milijuna dolazaka i više od 20 milijuna noćenja, dok je tijekom prva četiri mjeseca ove godine ostvareno 141.000 dolazaka (+10%) i 559.000 noćenja (+1%).