Vina Croatia – Vina Mosaica

Vina Croatia strategija brenda Definicija usmjerenja brenda uz stalno podsjećanje na: - izbor i razvoj vina - regionalnu usredotočenost i prioritete - brendiranje i promociju Cilj Staviti Hrvat...
Saznaj više

Eko-oznake

Eko-oznake • Nositelji ek...
Saznaj više

Riba Hrvatske - jedi što vrijedi

Saznaj više

Burza otpada

Saznaj više
  • {{type}}
    • EU Projekti
    • Ostali Projekti
  • {{filter}}
    • Energetika i zaštita okoliša
    • Financijske institucije
    • Financiranje
    • Graditeljstvo i komunalno gospodarstvo
    • Industrija i IT
    • Istraživanje i razvoj
    • Međunarodni poslovi
    • Obrazovanje
    • Ostalo
    • Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo
    • Porezi i računovodstvo
    • Promet i veze
    • Trgovina
    • Turizam i ugostiteljstvo
    • Upravljanje kvalitetom

Inovacijski vaučeri od 18.500 eura za razvoj inovacijskih projekata s istraživačima Jadransko-jonske regije

U sklopu OIS-AIR Proof of Concept poziva potiče se suradnja između malih ...
Saznaj više

S3HubsinCE: Transnacionalnom suradnjom digitalnih inovacijskih čvorišta do bolje primjene regionalnih strategija pametne specijalizacije (RIS3)

Županijska komora Varaždin započela je 1. ožujka 2019.  s provedbo...
Saznaj više

Empowering for Growth 3

Empowering for Growth 3 projekt je Lokalnog partnerstva za zapošljav...
Saznaj više
Starwars