U povodu obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta priredilo je promotivne brošure koje će pomoći građanima da se upoznaju sa svojim potrošačkim pravima u područjima javnih usluga, usluga u turizmu i financijskih usluga te da se upoznaju s pravima pri kupnji proizvoda. Također, potrošači mogu pronaći informacije o rješavanju potrošačkih pritužbi i sporova, saznati sve o naplati duga potrošača i o zaštiti osobnih podataka, upoznati se s pravima na informacije o hrani i kvaliteti proizvoda.

Hrvatski potrošači najviše upita i prigovora šalju o materijalnim nedostacima proizvoda i jamstvima, općenito uslugama s naglaskom na javnim uslugama, a pogotovo uslugama elektroničke komunikacije, nepoštenoj poslovnoj praksi i prodaji na daljinu. Posebno je istaknuto područje digitalnog tržišta i informacije za potrošače na internetu.

Priručnik za potrošače možete pronaći OVDJE.

Priručnik Potrošači na digitalnom tržištu možete pronaći OVDJE.