Izvor: Pixabay

Hrvatski luksuzni hoteli sve privlačniji gostima iz ZND-a


Objavljeno: 27. 05. 2021. , Ažurirano: 27. 05. 2021.


"Prošle je godine porasla popularnost Hrvatske na ruskom govornom području, a Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela Stories prepoznala je ove radionice kao veliku priliku za dodatnu promociju naših hotela i njihovih destinacija. Sudjelovanje 50-ak najboljih luxury turističkih agenata s područja Ukrajine, Rusije, Bjelorusije, Armenije i Moldavije i naša promocija malih hotela koji pružaju kvalitetnu uslugu i jedinstvenu ponudu sigurno će doprinijeti daljnjem pozicioniranju Hrvatske na svjetskoj mapi luksuznog turizma", poručio je Nenad Nizić, predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela HGK, koja se predstavlja na radionicama Adriatic Luxury u Crnoj Gori, od 25. do 28. svibnja, u organizaciji Travel Connections Union i Adriatic Conciergea.

Naime, popularnost cijele jadranske regije u zemljama Zajednice neovisnih država izuzetno je porasla prošlo ljeto radi koronavirusa. Došlo je do velikog pomaka sa zapadnoeuropskog na istočnoeuropsko tržište, a nastup na Adriatic Luxury radionicama Stories hotelima važan je ponajviše zato što na navedenim tržištima ne postoji percepcije Hrvatske kao destinacije koja nudi i ovaj tip turizma i iskustava. Cilj ovih radionica je prepoznati i istražiti potencijal tržišta ZND zemalja, a svakom izlagaču zajamčeno je najmanje 50 unaprijed zakazanih B2B sastanaka s više od 50 putničkih agenata i turoperatera.

Da je sve više turista sa ZND tržišta potvrđuje i Sandra Jurić, direktorica prodaje i marketinga iz Meneghetti Wine Hotel & Wineryja: "Prošle nas je godine posjetio znatno veći broj gostiju s tržista ZND zemalja, a njihove su reakcije nadmašile naša očekivanja. Nedavne investicije u nove sadržaje s naglaskom na personalizaciju i digitalizaciju te razvoj jedinstvenih vila s privatnim bazenima pokazale su se kao najbolji odgovor na trenutačnu situaciju, ali i na dugoročne preference klijenata s tih, ali i drugih tržista. Smatramo da smo razvili iznimno konkurentan proizvod unutar turističke ponude najviše razine za koji smo već tijekom prvog dana sudjelovanja na Adriatic Luxuryju dobili brojna priznanja i iznimno velik interes najutjecajnijih partnera s navedenih tržišta".

I anketa provedena prošle godine u kolovozu među članovima Stories hotela pokazala je kako se u segmentu luksuznog turizma struktura gostiju značajno promijenila. Prije pojave koronavirusa SAD je bio prioritetno tržište za većinu ispitanika, a prošlo ljeto to je bila Njemačka. Zanimljivo je kako je Stories hotele prošle godine posjetilo i više gostiju koji su prije pandemije svoj godišnji provodili na egzotičnim long haul destinacijama poput Bahama i Sejšela, a velik dio njih najavio je i ponovni posjet Hrvatskoj. 

Hrvatski jedinstveni luksuzni hoteli okupljeni oko brenda Stories predstavljaju specifičan segment hotelske ponude obilježene najvišom razinom kvalitete te svojim standardima premašuju broj pripadajućih im zvjezdica. Iako se radi o visokokategoriziranim objektima (4 i 5 zvjezdica), zbog specifičnosti prodajne ponude hoteli grupacije Stories svojom specifičnom ponudom razlikuju se od ostalih visokokategoriziranih objekata.