Održana radionica Lean menadžment u Vašem lancu opskrbe


Objavljeno: 13. 09. 2017. , Ažurirano: 02. 10. 2017.


"U fokusu su lean menadžmenta zaposlenici – njihovo kontinuirano usavršavanje te filtriranje nepotrebnih procesa i troškova iz poslovanja. Stoga je, kako bi se postiglo optimiziranje procesa, presudna komunikacija sudionika", istaknula je Kristina Šorić iz Zagrebačke škole za ekonomiju i management na predavanju Lean menadžment u Vašem lancu opskrbe koje se 28. rujna održalo u prostorijama HGK – Županijske komore Pula.

Riječ je o predavanju koje se održalo kao dio nadolazećeg Tjedna cjeloživotnog učenja, a bilo je namijenjeno poduzetnicima i njihovu upoznavanju s konceptom lean menadžmenta.

"ŽK Pula za članice kontinuirano organizira edukativne programe koji imaju različite teme i dobar odaziv, a svakako pozivam prisutne poduzetnike da kao predavači iz gospodarstva koji mogu razmijeniti svoja iskustva, započnu suradnju sa Zagrebačkom školom za ekonomiju i management, baš kao što je to već praksa na istarskom Sveučilištu i na Politehnici", istaknula je predsjednica ŽK Pula Jasna Jaklin Majetić.

Uslijedilo je predavanje te rasprava o tome kako korištenjem alata lean menadžmenta i drugih oblika operacijskog menadžmenta unaprijediti lanac opskrbe i poslovanje u cjelini.

Lean upravljanje podrazumijeva smanjivanje troškova uz povećanje kvalitete pomoću lean alata – definiranja, mjerenja, analiziranja, poboljšanja i kontrole te se može adekvatno integrirati u sustave upravljanja kvalitetom. Osnovni je cilj lean upravljanja smanjivanje troškova uz povećanje kvalitete tako da se organizacija usmjeri prema kupcima te usporedno usklađuje sve aktivnosti koje ne donose vrijednost za korisnike. Tako je sustavnim pristupom potrebno identificirati i eliminirati sve aktivnosti koje ne stvaraju dodanu vrijednost te stvoriti proizvod koji je uvjetovan potražnjom kupaca. Prema riječima predavačice Kristine Šorić, rezultat je takvog lean upravljanja koncept koji se temelji na tome da postiže što više s manje resursa.