Vrijeme održavanja: 01.09.2021. - 31.10.2021.

Objavljeno: 01. 09. 2021. , Ažurirano: 12. 10. 2021.

Zbog klimatskih je promjena i upravljanje rizicima u gospodarstvu dobilo sasvim novu dimenziju. Teže je planirati i realizirati poslovne aktivnosti, odvažiti se na ulaganja, doći do željenih rezultata. Neizvjesnost je velika, primjerice samo se za prinos poljoprivrednih kultura u Hrvatskoj predviđa pad od tri do osam posto do 2050.

Sat je na 5 do 12 za promjenu načina razmišljanja i ponašanja, za prelazak na čišće energente, ulaganja u infrastrukturu i nove tehnologije. Na putu koji je pred nama svi mi možemo biti ili pokretači promjena ili pasivni promatrači. Pokretači su oni koji znaju da je prelazak na održivo i odgovorno poslovanje jedino moguće rješenje za opstanak i gospodarstva, i društva, i okoliša.

Gdje smo sada i što možemo promijeniti, i kao građani i kao tvrtke, te što rade lideri u polju održivosti – tema je serije aktivnosti vezanih uz održivost u organizaciji Hrvatske gospodarske komore Održivo, odgovorno, ostvarivo tijekom rujna i listopada.

 

Konferencija Social Responsibility in Marketing


Nacionalni odbor Međunarodne trgovačke komore u Hrvatskoj – ICC Hrvatska i HGK organiziraju virtualnu konferenciju o odgovornom marketingu 26. listopada. Kodeks oglašavanja i marketinškog komuniciranja ICC-ja donosi globalne smjernice i niz novosti u području marketinga i oglašavanja. Bit će riječi o marketingu uz influencere, novom obliku promocije čija je regulacija tek u tijeku, o kojem će govoriti i komunikator 2020. godine doktor Natko Beck. Jedna od tema je i komunikacija o zaštiti okoliša, kao i komunikacija usmjerena prema djeci i mladima – skupinama koje zahtijevaju posebnu razinu odgovornosti, o čemu će govoriti i predstavnik UNICEF-a Hrvatska. U konferenciji sudjeluju predstavnici hrvatskih tvrtki i predvodnici održivog razvoja i odgovorne komunikacije, kao i predstavnici komunikacijske struke.

Više informacija o programu konferencije i prijavama dostupno je OVDJE.

Istraživanje o spremnosti tvrtki za zelenu tranziciju


HGK u suradnji s tvrtkom Apsolon provodi istraživanje o spremnosti gospodarstva na zelenu tranziciju, čiji će rezultati biti objavljeni u sklopu serije aktivnosti HGK na temu održivosti Održivo, odgovorno, ostvarivo. U istraživanje je uključeno osam sektora: poljoprivreda, prerađivačka industrija, rudarstvo (vađenje nafte i plina), energetika, trgovina, promet, turizam i IT. Rezultati će se koristiti i za zagovaranje odgovarajućih izvora financiranja pomoću kojih tvrtke prilagoditi poslovanje tranziciji koja je pred njima.