Vrijeme održavanja: 01.09.2021. - 31.10.2021.

Objavljeno: 01. 09. 2021. , Ažurirano: 16. 09. 2021.

Zbog klimatskih je promjena i upravljanje rizicima u gospodarstvu dobilo sasvim novu dimenziju. Teže je planirati i realizirati poslovne aktivnosti, odvažiti se na ulaganja, doći do željenih rezultata. Neizvjesnost je velika, primjerice samo se za prinos poljoprivrednih kultura u Hrvatskoj predviđa pad od tri do osam posto do 2050.

Sat je na 5 do 12 za promjenu načina razmišljanja i ponašanja, za prelazak na čišće energente, ulaganja u infrastrukturu i nove tehnologije. Na putu koji je pred nama svi mi možemo biti ili pokretači promjena ili pasivni promatrači. Pokretači su oni koji znaju da je prelazak na održivo i odgovorno poslovanje jedino moguće rješenje za opstanak i gospodarstva, i društva, i okoliša.

Gdje smo sada i što možemo promijeniti, i kao građani i kao tvrtke, te što rade lideri u polju održivosti – tema je serije aktivnosti vezanih uz održivost u organizaciji Hrvatske gospodarske komore Održivo, odgovorno, ostvarivo tijekom rujna i listopada.

Konferencija Podržimo održivo


Počinjemo s konferencijom najvećih stranih zvijezda održivosti. Vizionar korporativne održivosti Paul Polman, koji je svojim djelovanjem na čelu Unilevera ovu tvrtku posjeo na tron globalnog lidera održivosti, svoje će viđenje uloge poslovne zajednice u izgradnji održivog svijeta podijeliti na konferenciji Hrvatske gospodarske komore Podržimo održivo 2021., 16. i 17. rujna u Šibeniku. Ugostit ćemo i Jakoba Trollbäcka, kreativca koji stoji iza poznatih vizuala ciljeva održivog razvoja, čovjeka koji ih je učinio komunikacijski globalno prepoznatljivim.

Program i prijave dostupne su na službenoj stranici konferencije.

Konferenciju možete pratiti online, na platformi Zoom:

  1. dan – https://zoom.us/j/96801875449
  2. dan – https://zoom.us/j/92650747705

Festival Greencajt


HGK je partner festivala Greencajt koji će od 1. do 3. listopada u Rougemarin parku u Zagrebu okupiti zelene entuzijaste i stručnjake iz raznih područja – dizajn, kultura, moda, hrana, tehnologija, znanost i zabava – kroz tri dana zabavnog i opuštenog druženja. Prvoga dana festivala HGK organizira panel Održivi razvoj kompanija u Hrvatskoj – mit ili stvarnost. Mnoge se kompanije danas promoviraju kao snažne lokomotive tranzicije prema održivom načinu poslovanja, je li to stvarno tako i koliko sredstava je potrebno za tranziciju, objasnit će predstavnici tvrtki i stručnjaci.

Novosti oko programa možete pratiti na službenoj stranici festivala.

Sajam ArhiBau


HGK je glavni partner sajma koji se od 7. do 9. listopada održava u Zagrebu i u sklopu kojega će se održati i stručna konferencija. Budući da su i pred sektorom graditeljstva veliki izazovi, Arhibau je mjesto gdje svi – od kupaca i  izvođača, preko javnog i privatnog sektora pa sve do civilnog društva i znanstvenika – mogu zajednički odlučiti kako ćemo se pripremiti za velike europske inicijative koje u fokusu imaju održivost.

Više informacija dostupno je na stranici sajma.

Konferencija Social Responsibility in Marketing


Nacionalni odbor Međunarodne trgovačke komore u Hrvatskoj – ICC Hrvatska i HGK organiziraju virtualnu konferenciju o odgovornom marketingu 26. listopada. Kodeks oglašavanja i marketinškog komuniciranja ICC-ja donosi globalne smjernice i niz novosti u području marketinga i oglašavanja. Bit će riječi o marketingu uz influencere, novom obliku promocije čija je regulacija tek u tijeku, o kojem će govoriti i komunikator 2020. godine doktor Natko Beck. Jedna od tema je i komunikacija o zaštiti okoliša, kao i komunikacija usmjerena prema djeci i mladima – skupinama koje zahtijevaju posebnu razinu odgovornosti, o čemu će govoriti i predstavnik UNICEF-a Hrvatska. U konferenciji sudjeluju predstavnici hrvatskih tvrtki i predvodnici održivog razvoja i odgovorne komunikacije, kao i predstavnici komunikacijske struke.

Više informacija o programu konferencije i prijavama dostupno je OVDJE.

Istraživanje o spremnosti tvrtki za zelenu tranziciju


HGK u suradnji s tvrtkom Apsolon provodi istraživanje o spremnosti gospodarstva na zelenu tranziciju, čiji će rezultati biti objavljeni u sklopu serije aktivnosti HGK na temu održivosti Održivo, odgovorno, ostvarivo. U istraživanje je uključeno osam sektora: poljoprivreda, prerađivačka industrija, rudarstvo (vađenje nafte i plina), energetika, trgovina, promet, turizam i IT. Rezultati će se koristiti i za zagovaranje odgovarajućih izvora financiranja pomoću kojih tvrtke prilagoditi poslovanje tranziciji koja je pred njima.