Izvor: HGK ŽK Pula

Održana radionica u sklopu edukacije o digitalnom marketingu


Objavljeno: 12. 05. 2016. , Ažurirano: 16. 09. 2016.


Za kvalitetnu stranicu posebno je značajna SEO optimizacija koja podrazumijeva niz strategija usmjerenih ka podizanju njezine posjećenosti. Tako se stranica također kontinuirano poboljšava i prilagođava pretragama i potrebama postojećih i budućih kupaca.

U četvrtak, 12. svibnja, ŽK Pula održala je radionicu Zašto su za online prodaju važne kvalitetna internetska stranica i SEO optimizacija, u sklopu ciklusa edukacije Digitalni marketing. Riječ je o ciklusu edukacije koji je ŽK Pula pokrenula za tvrtke članice, a uz pomoć kojeg tvrtke stjecanjem vještina i znanja mogu unaprijediti svoje poslovanje.

Internetska stranica kao prodajni kanal postaje sve važnija na tržištu. Za kvalitetnu stranicu posebno je značajna SEO optimizacija koja podrazumijeva niz strategija usmjerenih ka podizanju njezine posjećenosti. Tako se stranica također kontinuirano poboljšava i prilagođava pretragama i potrebama postojećih i budućih kupaca. Sve to vodi povećanju vidljivosti tvrtke, prometa i broja posjetitelja. Cilj internetskih optimizacija i online marketinških kampanja jest povećanje prodaje.

Predavači na radionici bili su Nenad Hervatin (NH Media Enterprises j. d. o. o., Pula) i Dragan Barišić (Mijena d. o. o. Pula).

Sljedeća radionica održat će se 10. lipnja, a njezina će tema biti Mediatoolkit alat za digitalni PR.