logo BLUE_BOOST
Izvor: HGK ŽK ZADAR

Održan drugi road-show u sklopu EU projekta BLUE_BOOST


Objavljeno: 15. 10. 2020. , Ažurirano: 16. 10. 2020.


U sklopu online međunarodnog događaja „Rethinking Tourism B2B“ održan je drugi nacionalni road show projekta BLUE_BOOST. Na webinaru pod nazivom „FINANCIRANJE PLAVOG RASTA - Inovacijska vaučer shema projekta BLUE_BOOST_Adrion program“ predstavljena je vaučer shema projekta kojom je dodijeljeno 35 vaučera od po 10.000 eura u sedam regija Adrion programa među kojima i pet vaučera u Zadarskoj Županiji, plavim MSP-ima za provedbu inovativnih projekata. Webinar je vodio gospodin Emmanouilidis George iz Trgovačke i industrijske komore Soluna (Grčka) koja je na projektu BLUE_BOOST partner a sugovornici su bili: gospodin Spiros Sirmakessis, Direktor eBusiness-a i user Experience Lab-a (Grčka) čija tvrtka je bila pružatelj znanja u dva inovativna projekta koje su provodile grčke tvrtke te Vesna Vertovšek, vanjski suradnik HGK-ŽK Zadar na projektu BLUE_BOOST.

Snimku webinara možete pogledati na Youtube kanalu projekta EU MISTRAL u sklopu kojeg se organizirao događaj Rethinking tourism B2B a prezentacije možete pogledati na poveznici.

U vaučer shemi projekta BLUE_BOOST dodijeljeno je 35 vaučera u sedam pilot-regija ovog projekta, od čega pet u Zadarskoj županiji. Dobitnici inovacijskih vaučera od po 10.000 eura su sljedeći: Kali tuna d.o.o., Obrt Škrapa, More Mandić d.o.o., Obrt Luca te Maloižanin d.o.o. Projekt BLUE_BOOST na kojem je HGK – ŽK Zadar vodeći partner, ukupne financijske vrijednosti približno 1,5 milijuna eura, sufinanciran je iz europskog fonda programa Interreg Adrion.

Više o aktivnostima projekta možete potražiti u web-rubrici ŽK Zadar posvećenoj projektu BLUE_BOOST