Brendiranjem do bolje vidljivosti hrvatskih proizvoda i usluga


Objavljeno: 06. 03. 2019. , Ažurirano: 18. 03. 2019.


Nevenka Gašparac, voditeljica EU projekta Znakovi kvalitete, pred punom je dvoranom 14. ožujka predstavila projekt koji Hrvatska gospodarska komora provodi u suradnji s Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta, a namijenjen je mikro, malim i srednjim poduzetnicima, do 250 zaposlenih.

"Ovo je prilika za sva mikro, mala i srednja poduzeća da ostvare bespovratnu potporu za stjecanje prava uporabe znakova kvalitete HGK, bilo da je riječ o znaku Hrvatska kvaliteta ili o znaku Izvorno hrvatsko. Projektom je HGK osigurala gospodarskim subjektima mogućnost financiranja postupka stjecanja znakova kvalitete HGK bez dodatnih financijskih ulaganja radi jačanja njihove prepoznatljivosti i podizanja konkurentnosti", kazala je voditeljica EU projekta Znakovi kvalitete.

brendiranje 1.14.3.jpgNevenka Gašparac, voditeljica EU projekta Znakovi kvalitete ; Izvor: HGK

ŽK Dubrovnik tradicionalno se svake godine uključuje i u stručni dio Mediteranskog sajma raznovrsnim edukacijama te i time pridonosi daljnjem dizanju ugleda ovog sajma u Hrvatskoj i šire.