Objavljeno: 28. 09. 2021. , Ažurirano: 16. 11. 2021.

Novo izdanje društveno odgovorne kampanje "Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne" predstavljeno je 28. rujna 2021. godine, a cilj kampanje je upozoriti javnost na štetnost maloljetničke konzumacije alkohola. U sklopu kampanje, koju provodi Udruženje proizvođača piva, slada i hmelja koje djeluje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, predstavljen je online Vodič za roditelje. Cilj Vodiča je osnažiti kompetencije roditelja te pridonijeti prevenciji konzumiranja alkohola mladih, a izrađen je u suradnji s udrugom "Ti si ok", koja pruža podršku djeci i mladima s problemima u ponašanju.   

Kampanju su ove godine podržala četiri trgovačka lanca u Hrvatskoj – Konzum, Kaufland, Spar i Metro, u čijim će trgovinama diljem Hrvatske biti istaknuti edukativni posteri i naljepnice koje upozoravaju na dosljednu primjenu propisa o zabrani prodaje i posluživanja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina.

U sklopu kampanje predstavljeno je i istraživanje "Izazovi, potrebe i prepreke roditelja u vezi konzumacije alkohola kod tinejdžera", rađeno u suradnji s agencijom Valicon. Riječ je o istraživanju na fokus grupama s roditeljima tinejdžera od 13 do 18 godina, koji smatraju da je komunikacija s djecom najvažnija, a puno razgovara o osjetljivim temama kao što je alkohol kod djece stvara odnos povjerenja, a kod roditelja osjećaj da znaju što im djeca rade.

Više o kampanji nalazi se na internetskoj stranici na kojoj je moguće pronaći i Vodič za roditelje.