Izvor: HGK

Hrvatske IT tvrtke imaju što pokazati svjetskom tržištu


Objavljeno: 14. 03. 2016. , Ažurirano: 19. 10. 2016.


Alfatec Group, Neoinfo i Span, hrvatske su tvrtke koje izlažu na hrvatskom nacionalnom štandu na CeBIT-u, najvećem sajmu informacijskih tehnologija na svijetu, koji se održava od 14. do 18. ožujka u njemačkom Hannoveru.

Alfatec Group, Neoinfo i Span, hrvatske su tvrtke koje izlažu na hrvatskom nacionalnom štandu na CeBIT-u, najvećem sajmu informacijskih tehnologija na svijetu, koji se održava od 14. do 18. ožujka u njemačkom Hannoveru.

HGK je ove godine organizirala izgradnju nacionalnog štanda prvi put nakon 2012. godine, kada su hrvatske IT tvrtki i iskazale interes za nastup na CeBIT-u. „Ponovno probuđeni interes za izlaganjem na štandu budi nadu u veći izvozni angažman hrvatskih informatičara na zapadnoeruopskom tržištu, kojemu Hrvatska, zbog znanja i kvalitete IT kadrova, predstavlja izvrsno odredište za near sourcing, izdvajanje i ugovaranje poslova na bliskoj lokaciji,“ smatra potpredsjednik HGK za industriju i IT, energetiku i zaštitu okoliša Tomislav Radoš.

„Pokušavamo se širiti na strana tržišta i od ovog nastupa, nama prvog na CeBIT-u, očekujemo pronalazak partnera koji će nam to omogućiti“, izjavio je direktor tvrtke Neoinfo Igor Vukmirović. Neoinfo se na ovom sajmu predstavlja svojim portfoliom proizvoda: Adeo POS mobilnom blagajnom za Android, integriranom s Cloud sustavom za upravljanje poslovanjem (Enterprise Resource Planning), obitelj proizvoda za osiguravajuću industriju te Simplair sustavom za aviokompanije (Passenger Service System). Osim proizvoda, predstavljaju i usluge kreativnog razvoja poslovnog softvera.

„Hrvatske IT tvrtke imaju što pokazati svjetskom tržištu,“ poručila je pak voditeljica marketinga zagrebačkog Spana Biljana Vuksan te dodala kako bi Komora trebala raditi jače na okrupnjavanju nastupa hrvatskih tvrtki na sajmovima ovog tipa. „Span je došao predstaviti svoja inovativna rješenja s ciljem da ga klijenti prepoznaju kao partnera u digitalnoj transformaciji. Jedno od rješenja koje predstavlja na ovom sajmu je “Emily” sustav za prepoznavanje emocija u cloudu koji može detektirati koliko ste stari, kojeg ste spola i kako se osjećate,“ rekla je Vuksan.

„Sajam je prilika za pronalazak partnerskih kompanija koje bi promovirale rješenje DWEM portfolio na svojim tržištima te krajnje korisnike koji bi taj proizvod prihvatili u svom poslovanju,“ kazao je direktor Business Inteligence sektora zagrebačke tvrtke Alfatec Group Boris Škorić. DWEM produkt portfolio, kojega Škorić smatra jednim od najinventivnijih proizvoda te vrste na svijetu, sastoji se od nekoliko alata, a do sada je na sajmu najviše interesa iskazano za Big Data platformu koja omogućava praćenje i analizu podataka iz otvorenih izvora čime se omogućava analitika ogromnih količina podataka, poput onih na internetskim portalima, radi praćenja podatka o svojim korisnicima i njihovom ponašanju, a koje je moguće čak i unaprijed predvidjeti.