Izvor: Shutterstock

Novi ciklus radionica iz područja usklađenosti


Objavljeno: 21. 02. 2025. , Ažurirano: 25. 04. 2025.


Kako bi ukazali na moguće rizike u svakodnevnom poslovanju i pomogli članicama u prevladavanju potencijalnih organizacijskih, reputacijskih i ekonomskih rizika, Hrvatska gospodarska komora i Međunarodna trgovačka komora (ICC) Hrvatska i u 2025. godini pokreću novi ciklus radionica s fokusom na tri ključna izazova iz područja usklađenosti: tržišno natjecanje, nepoštene trgovačke prakse i GDPR.

 Treća radionica pod nazivom "Usklađivanje poslovanja s GDPR Uredbom" održat će se 28. travnja 2025. od 13:00 do 16:00 sati, u Hrvatskoj gospodarskoj komori, na adresi Rooseveltov trg 2, u Zagrebu (dvorana C).


2. ciklus ZTN (2).png

 Izvor: Shutterstock/ICC

 

Teme radionice

  • općenito o pravu zaštite osobnih podataka (razlozi usvajanja posebne regulacije, temelj, područje primjene)
  • osnovni GDPR pojmovi (osnovna načela, pravni temelj obrade, osobni podatak, ispitanik, voditelj, izvršitelj, službenik za zaštitu osobnih podataka, nadzorno tijelo)
  • prava ispitanika i pravne posljedice neusklađenosti
  • sustav usklađenosti – implementacijski koraci
  • održavanje sustava usklađenosti
  • praktični primjeri i odgovori na pitanja.

Kome je radionica namijenjena

Radionica je namijenjena zaposlenicima koji direktno, usmeno ili pisanim putem komuniciraju s unutarnjim i vanjskim dionicima i javnostima neke organizacije ili poduzeća, kao što su primjerice zaposlenici u komercijalnim poslovima, financijama, pravnim službama te odjelima za ljudske resurse, marketingu ili službama za odnose s javnošću i tržišno komuniciranje.

Predavači

  • Danijela Simeunović, M.E.S., partnerica, Kovačević Prpić Simeunović odvjetničko društvo d.o.o.
  • Maja Vnučec, dipl. iur., viši specijalist za pravne poslove i službenik za zaštitu osobnih podataka, SPAR Hrvatska d.o.o.

Kotizacija

  • 100 eura + PDV
  • 10 % popusta za prijavu 3 ili više sudionika iz iste pravne osobe.

Kotizacija uključuje:

  • prisustvo na radionici
  • radne materijale tijekom i nakon radionice (prezentacije izlagača bit će poslane sudionicima putem e-maila)
  • pauzu za kavu.

Prijava

  • prijava je obvezna i vrši se putem Digitalne komore na POVEZNICI (molimo slijedite upute za prijavu u nastavku*)
  • napomena: maksimalan broj polaznika je ograničen
  • rok za prijavu sudionika i uplatu kotizacije: 25. travnja 2025. 

*Upute za prijavu putem Digitalne komore

1. korak: prijava u Digitalnu komoru

  • polaznici zaposlenici pravne osobe koji nisu registrirani ili nisu povezani s poslovnim subjektom: molimo obratite se na atomulic@hgk.hr kako bismo Vas registrirali ili spojili Vaš profil s poslovnim subjektom
  • fizičke osobe: ukoliko niste registrirani u Digitalnoj komori, možete se registrirati ovdje, a upute za registraciju možete pronaći ovdje.

2. korak: prijava na edukaciju

  • nakon prijave u Digitalnu komoru, ponovno kliknuti na poveznicu edukacije, zatim na 'Prijavi se' na dnu stranice, popuniti tražene podatke o polazniku te kliknuti 'Podnesi' (zaprimit ćete potvrdu o prijavi na e-mail)
  • svaki polaznik se mora zasebno prijaviti putem svojeg profila (grupna prijava nije moguća)
  • ukoliko vam je potreban grupni predračun, molimo isto najaviti putem e-maila na atomulic@hgk.hr.

Politika otkazivanja

  • prijavom prihvaćate Uvjete prijave i otkazivanja za edukacije u organizaciji ICC-ja Hrvatska
  • napomena: prijava je obvezujuća od trenutka zaprimanja i prihvaćanja od strane ICC-ja Hrvatska; u slučaju odustanka od sudjelovanja, sudionik je dužan sudjelovanje otkazati pisanim putem najkasnije 5 dana prije predviđenog dana događaja, u kojem slučaju će biti izvršen povrat u visini 50 % iznosa kotizacije; u slučaju da sudionik otkaže sudjelovanje nakon ovog roka, povrat kotizacije uplaćene prema predračunu neće biti moguća; ukoliko sudionik nije uplatio kotizaciju prema predračunu, kotizacija će u potpunosti biti naplaćena  putem računa izdanog nakon održanog događaja.

Održane radionice 

Radionica Nepoštene trgovačke prakse, 21. ožujka 2025.

Teme radionice

  • općenito o nepoštenim trgovačkim praksama (svrha, kategorije proizvoda, nepoštene trgovačke prakse)
  • obvezni sastojci ugovora
  • apsolutno zabranjene trgovačke prakse
  • relativno zabranjene trgovačke prakse
  • nenajavljena kontrola i druge metode detekcije zabranjenih postupanja
  • naknada štete
  • izgradnja učinkovitog programa usklađenosti
  • primjeri i praksa AZTN-a
  • otvorena rasprava i odgovori na pitanja.

Predavači

  • Dominik Glavina, odvjetnik, Divjak, Topić, Bahtijarević & Krka odvjetničko društvo d.o.o.
  • Mario Krka, stariji partner, Divjak, Topić, Bahtijarević & Krka odvjetničko društvo d.o.o.
  • Sandra Mikinac, članica vijeća AZTN-a.

Radionica Pravo tržišnog natjecanja, 31. ožujka 2025.

Teme radionice

  • općenito o pravu tržišnog natjecanja (ciljevi, područja zaštite, bitni pojmovi)
  • karteli – horizontalni odnosi (uključujući razmjena informacija)
  • vertikalni odnosi (kriteriji izuzeća, primjeri vertikalnih ograničenja, teška ograničenja tržišnog natjecanja)
  • zlouporaba vladajućeg položaja (generalno, primjeri zlouporaba)
  • koncentracije
  • nenajavljene pretrage
  • pozicioniranje u postupcima koje vodi Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja
  • naknada štete 
  • izgradnja učinkovitog programa usklađenosti. 

Predavači

  • Nikolina Moslavac, dipl. iur., voditeljica Odjela za ocjenu koncentracija, Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja 
  • Ana  Pavlaković Skočić, samostalna savjetnica u Odjelu za ocjenu koncentracija, Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja 
  • Dunja Šimunić Mehdin, direktorica pravne službe i usklađenosti, SPAR Hrvatska d.o.o.
  • Marija Zrno Prošić, partner, Bardek, Lisac, Mušec, Skoko i partneri d.o.o. u suradnji s CMS Reich Rohrwig Hainz.

Osoba za kontakt

Za sva dodatna pitanja vezana uz organizaciju radionice možete se obratiti:

  • Ana Marguerite Tomulić, samostalna savjetnica, HGK/ICC Hrvatska (e-adresa: atomulic@hgk.hr; tel.: 01/ 4561-553).