Novi ciklus radionica iz područja usklađenosti

Izvor: Shutterstock
Novi ciklus radionica iz područja usklađenosti
Objavljeno: 21. 02. 2025. , Ažurirano: 25. 04. 2025.

Izvor: Shutterstock
Kako bi ukazali na moguće rizike u svakodnevnom poslovanju i pomogli članicama u prevladavanju potencijalnih organizacijskih, reputacijskih i ekonomskih rizika, Hrvatska gospodarska komora i Međunarodna trgovačka komora (ICC) Hrvatska i u 2025. godini pokreću novi ciklus radionica s fokusom na tri ključna izazova iz područja usklađenosti: tržišno natjecanje, nepoštene trgovačke prakse i GDPR.
Treća radionica pod nazivom "Usklađivanje poslovanja s GDPR Uredbom" održat će se 28. travnja 2025. od 13:00 do 16:00 sati, u Hrvatskoj gospodarskoj komori, na adresi Rooseveltov trg 2, u Zagrebu (dvorana C).
Izvor: Shutterstock/ICC
Teme radionice
- općenito o pravu zaštite osobnih podataka (razlozi usvajanja posebne regulacije, temelj, područje primjene)
- osnovni GDPR pojmovi (osnovna načela, pravni temelj obrade, osobni podatak, ispitanik, voditelj, izvršitelj, službenik za zaštitu osobnih podataka, nadzorno tijelo)
- prava ispitanika i pravne posljedice neusklađenosti
- sustav usklađenosti – implementacijski koraci
- održavanje sustava usklađenosti
- praktični primjeri i odgovori na pitanja.
Kome je radionica namijenjena
Radionica je namijenjena zaposlenicima koji direktno, usmeno ili pisanim putem komuniciraju s unutarnjim i vanjskim dionicima i javnostima neke organizacije ili poduzeća, kao što su primjerice zaposlenici u komercijalnim poslovima, financijama, pravnim službama te odjelima za ljudske resurse, marketingu ili službama za odnose s javnošću i tržišno komuniciranje.
Predavači
- Danijela Simeunović, M.E.S., partnerica, Kovačević Prpić Simeunović odvjetničko društvo d.o.o.
- Maja Vnučec, dipl. iur., viši specijalist za pravne poslove i službenik za zaštitu osobnih podataka, SPAR Hrvatska d.o.o.
Kotizacija
- 100 eura + PDV
- 10 % popusta za prijavu 3 ili više sudionika iz iste pravne osobe.
Kotizacija uključuje:
- prisustvo na radionici
- radne materijale tijekom i nakon radionice (prezentacije izlagača bit će poslane sudionicima putem e-maila)
- pauzu za kavu.
Prijava
- prijava je obvezna i vrši se putem Digitalne komore na POVEZNICI (molimo slijedite upute za prijavu u nastavku*)
- napomena: maksimalan broj polaznika je ograničen
- rok za prijavu sudionika i uplatu kotizacije: 25. travnja 2025.
*Upute za prijavu putem Digitalne komore
1. korak: prijava u Digitalnu komoru
- polaznici zaposlenici pravne osobe koji nisu registrirani ili nisu povezani s poslovnim subjektom: molimo obratite se na atomulic@hgk.hr kako bismo Vas registrirali ili spojili Vaš profil s poslovnim subjektom
- fizičke osobe: ukoliko niste registrirani u Digitalnoj komori, možete se registrirati ovdje, a upute za registraciju možete pronaći ovdje.
2. korak: prijava na edukaciju
- nakon prijave u Digitalnu komoru, ponovno kliknuti na poveznicu edukacije, zatim na 'Prijavi se' na dnu stranice, popuniti tražene podatke o polazniku te kliknuti 'Podnesi' (zaprimit ćete potvrdu o prijavi na e-mail)
- svaki polaznik se mora zasebno prijaviti putem svojeg profila (grupna prijava nije moguća)
- ukoliko vam je potreban grupni predračun, molimo isto najaviti putem e-maila na atomulic@hgk.hr.
Politika otkazivanja
- prijavom prihvaćate Uvjete prijave i otkazivanja za edukacije u organizaciji ICC-ja Hrvatska
- napomena: prijava je obvezujuća od trenutka zaprimanja i prihvaćanja od strane ICC-ja Hrvatska; u slučaju odustanka od sudjelovanja, sudionik je dužan sudjelovanje otkazati pisanim putem najkasnije 5 dana prije predviđenog dana događaja, u kojem slučaju će biti izvršen povrat u visini 50 % iznosa kotizacije; u slučaju da sudionik otkaže sudjelovanje nakon ovog roka, povrat kotizacije uplaćene prema predračunu neće biti moguća; ukoliko sudionik nije uplatio kotizaciju prema predračunu, kotizacija će u potpunosti biti naplaćena putem računa izdanog nakon održanog događaja.
Održane radionice
Radionica Nepoštene trgovačke prakse, 21. ožujka 2025.
Teme radionice
- općenito o nepoštenim trgovačkim praksama (svrha, kategorije proizvoda, nepoštene trgovačke prakse)
- obvezni sastojci ugovora
- apsolutno zabranjene trgovačke prakse
- relativno zabranjene trgovačke prakse
- nenajavljena kontrola i druge metode detekcije zabranjenih postupanja
- naknada štete
- izgradnja učinkovitog programa usklađenosti
- primjeri i praksa AZTN-a
- otvorena rasprava i odgovori na pitanja.
Predavači
- Dominik Glavina, odvjetnik, Divjak, Topić, Bahtijarević & Krka odvjetničko društvo d.o.o.
- Mario Krka, stariji partner, Divjak, Topić, Bahtijarević & Krka odvjetničko društvo d.o.o.
- Sandra Mikinac, članica vijeća AZTN-a.
Radionica Pravo tržišnog natjecanja, 31. ožujka 2025.
Teme radionice
- općenito o pravu tržišnog natjecanja (ciljevi, područja zaštite, bitni pojmovi)
- karteli – horizontalni odnosi (uključujući razmjena informacija)
- vertikalni odnosi (kriteriji izuzeća, primjeri vertikalnih ograničenja, teška ograničenja tržišnog natjecanja)
- zlouporaba vladajućeg položaja (generalno, primjeri zlouporaba)
- koncentracije
- nenajavljene pretrage
- pozicioniranje u postupcima koje vodi Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja
- naknada štete
- izgradnja učinkovitog programa usklađenosti.
Predavači
- Nikolina Moslavac, dipl. iur., voditeljica Odjela za ocjenu koncentracija, Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja
- Ana Pavlaković Skočić, samostalna savjetnica u Odjelu za ocjenu koncentracija, Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja
- Dunja Šimunić Mehdin, direktorica pravne službe i usklađenosti, SPAR Hrvatska d.o.o.
- Marija Zrno Prošić, partner, Bardek, Lisac, Mušec, Skoko i partneri d.o.o. u suradnji s CMS Reich Rohrwig Hainz.
Osoba za kontakt
Za sva dodatna pitanja vezana uz organizaciju radionice možete se obratiti:
- Ana Marguerite Tomulić, samostalna savjetnica, HGK/ICC Hrvatska (e-adresa: atomulic@hgk.hr; tel.: 01/ 4561-553).