Nastavlja se zajednička kampanja vodećih domaćih pivarskih tvrtki i Ministarstva zdravstva


Objavljeno: 06. 12. 2018. , Ažurirano: 06. 12. 2018.


U Hrvatskoj gospodarskoj komori danas su najavljene aktivnosti koje će se provoditi do kraja ove godine u sklopu društveno odgovorne kampanje Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne, koju je prije tri godine pokrenulo Udruženje proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore u partnerstvu s Ministarstvom zdravstva Republike Hrvatske. Ove godine kampanju podržavaju i vodeći trgovački lanci Konzum i Spar Hrvatska, s glavnim ciljem podizanja svijesti o provedbi zakona kojima je zabranjeno posluživanje i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina.

O kampanji i važnosti provođenja aktivnosti u njezinu sklopu na konferenciji za medije govorili su voditeljica Službe za javno zdravstvo Ministarstva zdravlja Republike Hrvatske Dunja Skoko Poljak, potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević, voditelj Odjela komunikacija u Konzumu Ivan Širanović i predsjednica PR odbora Udruženja proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a Ljudmila Bratko Gašpić.

„Izuzetno smo ponosni što, uz HGK, kampanju podržavaju i ključne institucije i partneri – Ministarstvo zdravstva, Hrvatska obrtnička komora, ugostitelji te predstavnici trgovačkih lanaca, na čelu s Konzumom i Spar Hrvatska. Kao što nam pokazuju pozitivna iskustva provođenja sličnih kampanja iz drugih europskih zemalja,  samo zajedničkom suradnjom svih utjecajnih dionika možemo osigurati bolje rezultate kad je maloljetnička konzumacija alkohola u pitanju“, kazao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Ministarstvo zdravstva podržava sve društveno odgovorne kampanje kojima je cilj unapređenje zdravlja pojedinca i cjelokupnog stanovništva Republike Hrvatske.

„Sudjelovanje u kampanji „Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne“ u skladu je i s našom strategijom smanjenja utjecaja rizičnih čimbenika na zdravlje. Vjerujemo da jedino dosljedno i kontinuirano provođenje edukacijskih kampanja može dugoročno rezultirati zdravijom nacijom. Stoga još jednom pozdravljamo ovu kampanju i drago nam je biti partner kompanijama koje prihvaćaju svoju društvenu odgovornost i ulogu unutar zajednice u kojoj razvijaju svoje poslovanje“, poručila je Dunja Skoko Poljak.

U svojem obraćanju Ljudmila Bratko Gašpić istaknula je kako je pivarski sektor vitalan čimbenik nacionalnoga gospodarstva te da pivarska industrija jedina od alkoholnih industrija sustavno provodi društveno odgovorne kampanje. Također je naglasila: „Kao društveno odgovorna industrija, želimo graditi dugoročne i partnerske odnose sa svim dionicima. Želimo provoditi održive projekte koji doprinose zajednici u kojoj razvijamo poslovanje, ali i reputaciji naše industrije. Članice udruženja zalažu se za nultu toleranciju prema maloljetničkoj konzumaciji. Nadamo se da ćemo ovom kampanjom, kao vodeći domaći pivari, prenijeti željenu poruku te utjecati na savjest i ponašanje svih koji se nalaze u situaciji da prodaju i poslužuju alkohol maloljetnicima.“

Ove godine kampanja će se provoditi u suradnji s trgovačkim lancima Konzumom i Sparom Hrvatska na gotovo 300 prodajnih mjesta diljem zemlje. Na prodajnim mjestima bit će istaknuti vizuali kampanje s glavnom komunikacijskom porukom UKLJUČI SAVJEST – PONEKAD DJECI TREBA REĆI NE. Plakati, naljepnice i bedževi s ovom komunikacijskom porukom imaju ulogu potaknuti svijest javnosti o potencijalnim štetnim posljedicama maloljetničke konzumacije alkohola.