Vrijeme održavanja: 08.12.2017.

Kombinacija predavanja i interaktivne radionice omogućit će polaznicima stjecanje specifičnih stručnih znanja, praktičnih pisanih, govornih i vizualnih vještina te sposobnosti integriranja tehnika i kanala komuniciranja potrebnih za praktično komuniciranje s različitim ciljnim javnostima. Polaznici će se upoznati s primjenom brend-vrijednosti (komunikacija, logo i slogan) te sa specifičnostima komunikacije kroz doživljaj te kolika je uloga medija i društvenih mreža.

Svrha je ove edukacije omogućiti polaznicima svladavanje specifičnosti pojedinih tehnika i alata koji se koriste u područjima odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta te organizacijskih vještina koje se koriste u odnosima s javnošću i brendiranju u poduzetništvu te ih osposobiti za njihovo osnovno korištenje.

Predavač:

Romana Lekić zaposlena je kao pomoćnica dekana za studije turizma na Edward Bernays visokoj školi za komunikacijski menadžment u Zagrebu. Dugi je niz godina radila kao predstojnica Katedre turizma na Veleučilištu Vern u Zagrebu. Stekla je doktorat u području kulturne antropologije s temom Hrvatska tradicijska baština i kulturni turizam – mogućnosti uključivanja nematerijalne baštine preko reprezentativnih uzoraka. Kao konzultantica i predavačica sudjeluje u realizaciji brojnih projekata Europske unije povezanih s kulturom i turizmom. Posljednjih nekoliko godina intenzivno sudjeluje u projektima razvoja posebnih oblika turizma i DMK (destinacijskih menadžment kompanija) kao predavač te vanjski suradnik Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva turizma, Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA-e) te drugih institucija, organizacija i razvojnih agencija iz Hrvatske i inozemstva. Objavila je brojne stručne i znanstvene radove te gostuje kao predavač na sveučilištima u Sloveniji i Crnoj Gori na kojima drži predavanja i radionice o razvoju proizvoda i brend-komunikaciji, osobnom razvoju, kreativnosti, uspješnom vođenju i interkulturalnoj komunikaciji, grupnoj dinamici i dr. Profesionalno usavršavanje stekla je na inozemnim fakultetima iz područja storytellinga i upravljanja doživljajem, animacije te dramske i plesne pedagogije.

Trajanje:

Radionica traje dva bloka, prvi je blok od 90 minuta uvodno predavanje, nakon toga slijedi pauza i drugi blok od 90 minuta, rezerviran za primjere dobre prakse i interaktivan rad s polaznicama.

Sudjelovanje na radionici je besplatno, a zainteresirani polaznici mogu se prijaviti pomoću online obrasca u nastavku.