Lucija Šipek
Izvor: HGK
Autor: Lucija Šipek

Mladen Štajduhar, direktor Riječkog sajma, Rijeka


Objavljeno: 11. 10. 2015. , Ažurirano: 17. 02. 2020.


Preko HGK do širenja poslovanja

U dugogodišnjem djelovanju Riječkog sajma značajno smo surađivali na profiliranju pojedinih sajamskih priredbi, pa je upravo zbog svog opredjeljenja za njegovanje domaće proizvodnje i riječki nautički sajam postao vodeći u predstavljanju hrvatske male brodogradnje, a sama Komora je na njemu, uz predstavljanje Udruženja i kataloga proizvođača male brodogradnje, organizirala stručna događanja u obliku okruglih stolova, konferencija, seminara koji su se bavili nautičkom problematikom.

Na sajmu Dom i tehnika Komora je na svom izložbenom prostoru predstavljala domaću proizvodnju (ovaj put građevinskog sektora) uz izuzetno povoljne uvjete za izlagače koji su participirali samo dio troškova nastupa (do 50 posto), nastojeći predstaviti inovativne tvrtke s novim proizvodima.

Dio suradnje razvijao se u pravcu inovacijske djelatnosti, u segmentu od ideje do tržišta, tj. u pronalaženju najkraćih puteva da se neka ideja naših izumitelja predstavi na tržištu i  pronađe zainteresirana tvrtka koja bi preuzela proizvodnju.

U nastojanju da sajamske priredbe što više otvorimo europskom tržištu koristili smo resurse Komore kao i njenu povezanost s komorskim asocijacijama u Europi.