Izvor: HGK

Konkretni alati za uspješno poslovanje u ugostiteljstvu


Objavljeno: 30. 03. 2023. , Ažurirano: 30. 03. 2023.


Sistematizacija poslovanja te vraćanje fokusa na poslovne procese koji su sve više zanemareni u ugostiteljstvu bili su glavna tema današnje radionice Sektora za turizam HGK "Bar Consulting - Self Management".

sudionici.jpg

Izvor: HGK

Radionica je okupila voditelje i vlasnike ugostiteljskih objekata koji žele unaprijediti svoje poslovanje, a Zoran Lukić, predsjednik Udruge konobara i barmena Hrvatske savjetovao je sudionike na raznim poljima od izrada poslovnog plana do kontrole troškova, sve kroz praktične primjere i vježbu. 

"Radionica je bila iznimno produktivna jer su svi polaznici edukacije direktno vezani za poslovanje i upravljanje u svojim ugostiteljskim objektima. Cilj edukacije je bio svim polaznicima na praktičnim primjerima pokazati korake koje sami mogu primijeniti u svom poslovanju kako ne bi morali trošiti na osnovne aktivnosti. Važno je za njih da znaju kako mnoge informacije za usmjeravanje poslovanja mogu dobiti od svojih zaposlenika i gostiju ili primjenom stečenog znanja kroz analitički pristup prihodima i troškovima", rekao je Lukić, koji je u tvrtki Scorpio kao direktor zadužen za odjel consultinga.

Zoran Lukić.jpg

Zoran Lukić, predsjednik Udruge konobara i barmena Hrvatske ; Izvor: HGK

 

Consulting je sve traženiji u raznim sektorima za razne poslovne procese, a u ugostiteljskom poslovanju je na popularnosti dobio dolaskom stranih kompanija kojima je stručno savjetovanje standard poslovanja.

"Organizirali smo ovu radionicu kako bismo voditeljima i vlasnicima ugostiteljskih objekata dali konkretne alate za uspješno poslovanje. Veliki odaziv sudionika dokazuje da je ova edukacija upravo ono što našim članicama treba. Spremni smo organizirati ovakve edukacije i u budućnosti za one koji se ovoga puta nisu uspjeli predbilježiti na vrijeme", rekao je Vedran Mihaljević iz Sektora turizma HGK.

dvorana2.jpg

 Izvor: HGK

"Istaknuo bih temu za koju su sudionici bili najzainteresiraniji, a to je Upselling. Riječ je o edukaciji metode prodaje koja je primjenjiva odmah i daje najbolje rezultate pravilnim pristupom te stimulacijom zaposlenika. Na kraju smo proveli Case study koji nam je dao povratne informacije o tome koliko smo pripremili polaznike za praktičnu primjenu i novi pogled prema tvrtki u kojoj su zaposleni, te ih ujedno pripremili i potaknuli na promjene",  zaključio je Zoran Lukić.