Konferencija Izazovi odgovornog marketinga i oglašavanja u digitalnoj eri
Konferencija Izazovi odgovornog marketinga i oglašavanja u digitalnoj eri
Objavljeno: 12. 09. 2019. , Ažurirano: 20. 09. 2019.
Međunarodna trgovačka komora (ICC) Hrvatska i Udruženje marketinga Hrvatske gospodarske komore imaju čast pozvati vas na konferenciju Izazovi odgovornog marketinga i oglašavanja u digitalnoj eri koja će se održati u srijedu, 2. listopada, u Zagrebu, u Hrvatskoj gospodarskoj komori, na adresi Rooseveltov trg 2, u Vijećnici na 1. katu, u 9 sati i 30 minuta.
Na konferenciji će se prvi put u Hrvatskoj predstaviti novi Kodeks oglašavanja i marketinškog komuniciranja ICC-ja i raspravit će se aktualne teme i izazovi digitalnog marketinga i oglašavanja.
Novo izdanje Kodeksa ICC-ja donosi globalne smjernice i niz novosti u području marketinga i oglašavanja, a predstavlja temelj samoregulacijskim mehanizmima diljem svijeta. Svrha je Kodeksa osigurati društvenu odgovornost industrije te zaštitu potrošača i jačanje njihova povjerenja, i to promicanjem visokih etičkih načela u marketinškoj komunikaciji i oglašavanju. Ovo revidirano izdanje usklađeno je s promjenama koje proizlaze iz digitalne transformacije i postavlja zlatni standard ponašanja industrije. Posebna pozornost usmjerena je na zaštitu djece i privatnosti potrošača.
Pridružite nam se na ovomu jedinstvenom događanju i iskoristite priliku umrežavanja s renomiranim međunarodnim i domaćim stručnjacima.
Sudjelovanje je besplatno, uz obaveznu registraciju. Moderatorica događanja bit će Branka Prišlić, viša stručna suradnica iz Sektora za industriju HGK.
Ciljne skupine
Konferencija je namijenjena čelnim ljudima industrije, svim stručnjacima za marketinško komuniciranje i oglašavanje i regulatorima.
- Marketeri
- Agencije za oglašavanje
- Regulatori
- Akademska zajednica
Govornici
- Božidar Abramović, predsjednik Udruženja marketinga HGK
- Iva Ančić, voditeljica Marketinga, Addiko Bank d.d.
- Lucas Boudet, generalni direktor, European Advertising Standards Alliance
- Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e, suosnivač i kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey
- Rajna Cuculić, direktorica, MediaCom Central Europe Zagreb d.o.o.
- Luka Duboković, izvršni direktor i član Uprave BBDO Zagreb
- Oliver Gray, CEO, Graywise, viši stručni savjetnik, European Interactive Digital Advertising Aliance
- Marko Jurčić, savjetnik predsjednika, Hrvatska gospodarska komora
- Raelene Martin, Knowledge Manager, Komisija ICC-ja za marketing i oglašavanje, ICC, Pariz
- Norman Mueller, direktor marketinga za Hrvatsku i Sloveniju, Huawei Technologies
- Petar Pavić, direktor, S.T.A.R. DIGITAL d.o.o.
- Aleksandar Razdorov, voditelj odjela WEB prodaje, Valamar Riviera d.d.
- Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova, Zagrebačka pivovara d.o.o.
- Nikola Vrdoljak, partner i suvlasnik, 404 d.o.o. Zagreb
- čeka se potvrda
Prijave
- prijaviti se možete ispunjavanjem online prijavnice u nastavku
- potpisivanjem obrasca za prijavu prihvaćate Uvjete prijave i otkazivanja za edukacije u organizaciji ICC-ja Hrvatska
- rok prijave sudionika: petak, 27. rujna 2019.
- kontakt-osoba: Ana Marguerite Tomulić, viša stručna suradnica, tel.: 01 4561 553, e-mail: atomulic@hgk.hr
Program
Vrijeme | Aktivnost |
---|---|
02.10.2019 | |
09:00 | Registracija |
09:30 - 09:45 | Pozdravni govor; Sunčanica Skupnjak Kapić, Božidar Abramović, Lucas Boudet |
09:45 - 10:15 | Predstavljanje novoga Kodeksa ICC-ja o oglašavanju i marketinškoj komunikaciji; Raelene Martin |
10:15 - 11:15 | Moderator - Petar Pavić; Panel rasprava: „Uloga digitalnog i utjecajnog marketinga u poslovanju“; Lucas Boudet, Luka Duboković, Aleksandar Razdorov, Ivan Šuvar, Nikola Vrdoljak; Pitanja i odgovori |
11:15 - 11:35 | Stanka za kavu u poslovnom klubu |
11:35 - 12:05 | Moderator - Marko Jurčić; Panel rasprava: „Pravo na zaborav u oglašavanju“; Iva Ančić, Davor Bruketa, Rajna Cuculić, Norman Mueller; Pitanja i odgovori |
13:05 | Networking i domjenak u poslovnom klubu |