Izvor: HGK

Kako uz employer branding strategiju (p)ostati poželjan poslodavac


Objavljeno: 05. 03. 2025. , Ažurirano: 05. 03. 2025.


Radionica Kako vas trenutno vide zaposlenici, a kakav poslodavac želite biti? druga je iz ciklusa radionica pod nazivom Employer Branding strategija – ključ uspjeha u razvoju uključive i poželjne organizacije, posvećenih razvoju uključivih organizacija i izradi strategije employer branda. Ciklus radionica organiziraju Hrvatska gospodarska komora i Međunarodna trgovačka komora (ICC) Hrvatska u suradnji sa savjetničkom kućom Spring+shift.

"Bez jasne strategije, employer branding postaje alat za koji niste sigurni ima li pravi efekt u privlačenju i zadržavanju zaposlenika. Ali brandiranje poslodavca nije samo pitanje privlačenja talenata kroz atraktivne oglase i web stranice – on je strateški alat koji povezuje poslovne ciljeve s kulturom organizacije, iskustvom zaposlenika i reputacijom poslodavca. Kada je usklađen s poslovnom strategijom, pomaže organizacijama u privlačenju, angažiranju i zadržavanju ljudi koji mogu ostvariti njihove ambicije", kaže Sanja Petek Mujačić, partnerica i direktorica konzultantske kuće Spring+shitft.

Sanja Petek Mujačić3.jpg

Sanja Petek Mujačić, partnerica i direktorica konzultantske kuće Spring+shitft; Izvor: HGK

 

Navodi kako je prvi korak strategije dobra analiza koja će dati odgovore na sljedeća pitanja: koji talenti su vam potrebni sada i u budućnosti;  kako vaša organizacija izgleda kao poslodavac u očima kandidata i zaposlenika te kako employer branding može podržati rast i razvoj vašeg poslovanja.

"Istraživanja pokazuju da 86 posto zaposlenika i kandidata ne bi radilo za tvrtku s lošom reputacijom, čak i uz višu plaću. S druge strane, snažan employer brand može smanjiti troškove zapošljavanja za 50 posto i povećati angažiranost zaposlenika za 28 posto. Jasno definirana employer branding strategija omogućava organizacijama da se dugoročno pozicioniraju kao poželjni poslodavci i osiguraju stabilan rast u dinamičnom tržištu rada", ističe Petek Mujačić.

Program radionica je namijenjen stručnjacima u ljudskim resursima i komunikacijskim stručnjacima, menadžmentu, vlasnicima poduzeća te svima koji se bave unapređenjem i razvojem organizacije i aktivni su u kreiranju employer branda kroz interne i eksterne projekte.

DSC_1478.jpg

 Izvor: HGK

Polaznici radionica imaju priliku steći znanja i alate za stvaranje dugoročnog pristupa koji obuhvaća sve ključne aspekte – od razumijevanja organizacijske kulture i trendova na tržištu rada, do konkretnih koraka u privlačenju i zadržavanju zaposlenika. Jedna od tema su zahtjevi ESG-a i razne regulative koje utječu na oblikovanje branda poslodavca, potičući organizacije na usvajanje uključivih i održivih praksi.

U pripremi su nove edukacije iz ciklusa Employer Branding strategija – ključ uspjeha u razvoju uključive i poželjne organizacije. Datumi sljedećih radionica nalaze se na poveznici.