JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA 2/18
Izvor: Pixabay
JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA 2/18
Objavljeno: 15. 06. 2018. , Ažurirano: 28. 06. 2018.
ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 6. srpnja 2018. godine do 12:00 sati
Na temelju Odluke Ministarstva državne imovine Klasa: 372-01/18-01/155, Urbroj: 536-03-01-02/02—18-01 od 13. lipnja 2018. godine, društvo DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. objavljuje
ISPRAVAK JAVNOG POZIVA ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA 2/18
Tekst JAVNOG POZIVA ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA 2/18 objavljen 16. lipnja 2018. godine u Jutarnjem listu te na internetskim stranicama www.imovina.gov.hr, www.hr-nekretnine.hr i www.hgk.hr, koji se odnosi na poslovni prostor opisan u tabelarnom prikazu nekretnina koji su predmetom javnog natječaja, pod rednim brojem 6., oznake PP 1501, mijenja se u dijelu koji se odnosi na površinu poslovnog prostora, položaj, visinu početne mjesečne neto zakupnine te jamčevine, na sljedeći način:
6 |
PP1501 |
ZAGREB |
Jurišićeva 8 |
79,39 |
smješten u uličnom prizemlju, u naravi na polukatu ulične zgrade |
5.453,05 |
16.359,16 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
C |
28.06.2018
9:00- 9:30 |
DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o.
Zagreb, Planinska 1
Na temelju Odluke Ministarstva državne imovine Klasa: 372-01/18-01/155, Urbroj: 536-03-01-02/02-18-01 od 13. lipnja 2018. godine, društvo DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. objavljuje
JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA 2/18
Predmet javnog poziva su poslovni prostori navedeni u tabelarnom prikazu kako slijedi:
red. broj |
Oznaka |
Grad |
Ulica i broj |
Površina m2 |
Položaj |
početna mjesečna neto zakupnina |
jamčevina (kn) |
djelatnost |
razred oznaka en. certifikata |
raspored pregleda prostora |
1 |
PP1052 |
ZAGREB |
Antuna Bauera 9 |
50,00 |
prizemlje uli. stam.pos.zgr. |
3.127,50 |
9.382,50 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
D/B |
26.06.2018.
11:00 – 11:30 |
2 |
PP2911 |
ZAGREB |
Berislavićeva 16 |
35,45 |
ulično prizemlje |
1.773,92 |
5.321,76 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
E/C |
26.06.2018.
13:00 – 13:30 |
3 |
PP2865 |
ZAGREB |
Dalmatinska 13 |
95,99 |
prizemlje zgrade |
3.436,98 |
10.310,94 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
E/G |
28.06.2018.
11:00- 11:30 |
4 |
PP1440 |
ZAGREB |
Ilica 69 |
96,11 |
gospodarska zgrada lijevo |
4.835,07 |
14.505,21 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
F/E |
27.06.2018.
10:00- 10:30 |
5 |
PP6727 |
ZAGREB |
Ilica 89/1 |
23,78 |
u prizemlju ulične zgrade |
1.679,82 |
5.039,46 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
G/B |
27.06.2018.
11:00- 11:30 |
6 |
PP1501 |
ZAGREB |
Jurišićeva 8 |
79,39 |
smješten u uličnom prizemlju, u naravi na polukatu ulične zgrade |
5.453,05 |
16.359,16 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
C |
28.06.2018
9:00- 9:30 |
7 |
PP2574 |
ZAGREB |
Krajiška 34 |
28,00 |
ulično prizemlje zgrade |
1.370,88 |
4.112,64 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
D |
28.06.2018.
13:00- 13:30 |
8 |
PP1751 |
ZAGREB |
Miškecov prolaz 1-3 – Prolaz sestara Baković 1-3 |
35,18 |
ulično prizemlje zgrade |
3.814,22 |
11.442,65 |
ugostiteljska, trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
C/F |
28.06.2018.
10:00- 10:30 |
9 |
PP1772 |
ZAGREB |
Nova Ves 1 |
21,86 |
prizemlje ulične zgrade |
1.544,19 |
4.632,57 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
G/F |
27.06.2018.
9:00- 9:30 |
10 |
PP1963 |
ZAGREB |
Republike Austrije 38 |
26,89 |
prizemlje ulične zgrade |
914,52 kn |
2.743,56 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
C |
28.06.2018.
12:00- 12:30 |
11 |
PP6638 |
ZAGREB |
Šenoina 8 |
16,38 |
ulično prizemlje |
819,65 kn |
2.458,95 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
C |
26.06.2018.
14:00- 14:30 |
12 |
PP2089 |
ZAGREB |
Tratinska 15 |
39,85 |
dvorišno prizemlje zgrade |
1.994,09 |
5.982,27 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
E |
29.06.2018.
9:00- 9:30 |
13 |
PP6652 |
ZAGREB |
Vinogradska cesta 48 |
33,58 |
prizemlje zgrade |
1.142,05 |
3.426,15 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
G/F |
27.06.2018.
12:00- 12:30 |
14 |
PP2858 |
ZAGREB |
Zvonimirova 6 |
29,00 |
prizemlje ulične zgrade |
1.451,16 |
4.353,48 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
D/B |
26.06.2018.
12:00- 12:30 |
15 |
PP2281 |
ZAGREB |
Žajina 53 |
31,74 |
prizemlje |
1.079,47 |
3.238,41 |
trgovačka, ostale djelatnosti, uredske djelatnosti, zanatske i uslužne djelatnosti, proizvodna i tiskarska djelatnost, te skladištenje i deficitarna djelatnost |
F/B |
29.06.2018.
13:00- 13:30 |
- ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA: 6. srpnja 2018. godine do 12:00 sati
- Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će se s ponuditeljem koji uz ispunjenje ostalih uvjeta iz natječaja ponudi najviši iznos zakupnine. Ugovori o zakupu sklapaju se na rok od 5 godina. Ugovorom će se regulirati uvjeti održavanja i korištenja poslovnog prostora kao i namjena te način godišnjeg usklađivanja cijene zakupa s rastom troškova života.
- Poslovni prostor se daje u zakup u viđenom stanju. Potpisom Ugovora o zakupu poslovnog prostora i primopredajnog zapisnika, zakupnik potvrđuje da je poslovni prostor primio u viđenom stanju i suglasan je da će prostor urediti (ako je to potrebno) o vlastitom trošku kako bi u njemu mogao obavljati ugovorenu djelatnost. Također se zakupnik odriče prava potraživati naknadu od zakupodavca za uložena sredstva u poslovni prostor, s bilo koje osnove (naknade štete, stjecanja bez osnove, smanjenja zakupnine i dr.), bez obzira jesu li sredstva uložena sa ili bez suglasnosti zakupodavca.
- Osim zakupnine, zakupnik se obvezuje plaćati sve tekuće troškove održavanja prostora te troškove koji proizlaze iz korištenja, održavanja i uređenja prostora (struja, voda, telefon, grijanje, spomenička renta, pričuva, komunalna, vodna naknada i drugo).
- Zakupnik ne može vršiti preinake predmetnog prostora bez pismenog pristanka zakupodavca te se i u slučaju pristanka zakupodavca obvezuje sam snositi troškove i odriče se bilo kakvih namirenja istih od strane zakupodavca, te preuzima obvezu nadoknade za svu eventualnu štetu uzrokovanu zakupodavcu, ili trećim osobama uslijed obavljanja preinaka.
- Zakupnik ne može poslovni prostor dati u podzakup.
- Ugovor o zakupu sačinjava se kao ovršna isprava sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (Narodne novine, br. 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16) te svi troškovi solemnizacije ugovora padaju na teret zakupnika.
- Pisana ponuda za zakup s potrebnim prilozima podnosi se u utvrđenom roku neposredno u pisarnici ili preporučenom pošiljkom društvu DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o., Planinska 1, Zagreb, u zatvorenoj omotnici s naznakom:
"NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA BROJ 2/18 " - REDNI BROJ PROSTORA (upisati redni broj prostora za koji se daje ponuda) i upozorenjem koje je potrebno napisati na obje strane omotnice: "NE OTVARATI do 6. srpnja 2018. godine do 13:00 sati.
- Ponude će se javno otvarati u prostorijama zgrade Ministarstva državne imovine, Zagreb, Dežmanova 10, dana 6. srpnja u 13:00 sati. Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji ili njihovi opunomoćenici.
- Ponude predane neposredno u pisarnicu nakon isteka roka za podnošenje ponuda ili poslane poštom, a zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda smatrat će se zakašnjelim ponudama i neće se uzimati u razmatranje, nego će biti vraćene Ponuditelju.
- Kontakt informacije radnim danom od 9-11 sati, tel: 01/6346 482 i 01/6346 312.
- Cjeloviti tekst javnog natječaja objavljen je na internetskim stranicama www.imovina.gov.hr, www.hr-nekretnine.hr i www.hgk.hr, a sve ostale informacije vezane za zakup poslovnih prostora nalaze se na internetskim stranicama Ministarstva Državne imovine te društva DRŽAVNE NEKRETNIENE d.o.o.
OPĆI UVJETI ZA PODNOŠENJE PONUDA
- Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu za poslovni prostor u gore navedenom iznosu za određeni poslovni prostor u korist DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o., na račun broj HR0223900011100807245, s pozivom na broj 21471-118-broj poslovnog prostora (broj poslovnog prostora je broj iz gornjeg tabelarnog prikaza, a odnosi se na redni broj poslovnog prostora za koji se daje ponuda).
- Najbolji ponuditelj mora na račun iz točke 1. nakon obavijesti o prihvaćanju ponude do potpisa ugovora uplatiti razliku između iznosa jamčevine i iznosa tri mjesečne zakupnine uvećane za PDV iz ponude na ime beskamatnog pologa koji ostaje zakupodavcu do kraja ugovorenog roka zakupa
ili
dostaviti bankarsku garanciju u visini tri mjesečne zakupnine uvećane za PDV i to bezuvjetnu garanciju, izdanu u korist DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o., plativu na "prvi poziv" i "bez prigovora" izdanu od prvoklasne banke, s rokom valjanosti do isteka ugovora o zakupu, uz dodatni respiro rok od 3 mjeseca, kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovora. Ukoliko ponuditelj dostavi navedenu garanciju, DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. će mu vratiti jamčevinu.
- Ponuditelj je dužan navesti djelatnost koju će obavljati u poslovnom prostoru, koja treba biti u okviru djelatnosti navedenih u ovom javnom pozivu za podnošenje ponuda za zakup poslovnih prostora. Djelatnosti za pojedine poslovne prostore predložene su od strane DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o. a što ne isključuje mogućnost da su gradovi i općine donijeli odluke o ograničenju djelatnosti na pojedinim lokacijama, te u tom slučaju DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. ne odgovaraju za posljedice zbog nemogućnosti korištenja poslovnog prostora za određenu djelatnost.
- Pravo na podnošenje ponude imaju fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost i pravne osobe.
- Ukoliko pristignu dvije ponude sa istim iznosom zakupnine koji je ujedno i najviši ponuđeni iznos zakupnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku od sedam dana po primitku obavijesti dostave dopunu ponude.
- Neće se razmatrati ponude:
- fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava.
- fizičkih i pravnih osoba koji su dužnici s osnove korištenja nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske, a koje su u nadležnosti Ministarstva državne imovine i DRŽAVNIH NEKRETNINA d.o.o.
- Najpovoljnijem ponuditelju neće se vratiti jamčevina ukoliko odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, a isto će se smatrati ukoliko najpovoljniji ponuditelj nakon zaprimanja obavijesti o prihvaćanju ponude ne postupi prema točki 2. uvjeta za podnošenje ponude. U tom slučaju sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora ponudit će se prvom sljedećem ponuditelju koji je ponudio nižu zakupninu, pod uvjetom da pristane na zakup s najviše ponuđenom zakupninom za isti poslovni prostor.
- Na ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine obračunava se stopa PDV-a, temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost (Narodne novine, br. 73/13, 99/13, 148/13 i 153/13, 143/14, 115/16).
- Ministarstvo državne imovine do zaključenja ugovora pridržava pravo poništenja natječaja za svaki od naprijed navedenih poslovnih prostora i neprihvaćanja niti jedne ponude.
SADRŽAJ PONUDE
- Svaka ponuda mora sadržavati redni broj i adresu poslovnog prostora iz oglasa za koji se daje ponuda.
- Ponuda fizičkih osoba mora sadržavati:
- ime i prezime ponuditelja;
- OIB;
- presliku osobne iskaznice s podatkom o prebivalištu;
- presliku izvatka iz obrtnog registra iz kojih mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koja je oglašena.
Osobe koje se u ponudi pozivaju na Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (članak 132. navedenog Zakona), ako ispunjavaju uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, moraju dostaviti i sljedeće dokumente:
- potvrdu o statusu člana uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i člana uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta);
- potvrdu o statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo državne uprave prema mjestu prebivališta);
- potvrdu o statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i dragovoljca iz Domovinskog rata (izdaje nadležno tijelo MORH ili MUP);
- dokaz o registraciji braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga koju vodi Ministarstvo hrvatskih branitelja;
- potvrdu o statusu užeg člana (djeteta) hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata;
- izjavu da ponuditelj nije u zakupu drugog poslovnog prostora, neovisno po kojoj je osnovi ostvaren, a sve sukladno članku 132. navedenog Zakona.
- Ponuda pravnih osoba mora sadržavati:
- naziv ponuditelja;
- sjedište osobe;
- OIB;
- preslika izvatka iz sudskog registra iz kojih mora biti vidljivo da je tvrtka registrirana za djelatnost koja je oglašena;
- preslika o registraciji političke stranke ili udruge građana, ako je ponuditelj politička stranka ili udruga građana, odnosno presliku rješenja o upisu u odgovarajući upisnik za ostale pravne osobe.
- Ponuđeni neto iznos mjesečne zakupnine koji ne može biti manji od početnog.
- Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine.
- Potvrde o stanju dospjelog dug po osnovi poreza, izdanu od nadležne porezne uprave Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana.
- Opis (specifikaciju) djelatnosti koju bi ponuditelj obavljao u prostoru, a koja je u okviru oglašene djelatnosti.
- Broj računa prema IBAN konstrukciji računa za povrat jamčevine.
- Ime i prezime, broj telefona, e-mail osobe za kontakt.
- Potvrde, uvjerenja, izvatci i druga dokumentacija ne smiju biti stariji od 6 mjeseci, ukoliko nije drugačije navedeno u ovom javnom pozivu.
- Društvo DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. zadržava pravo pozvati najpovoljnijeg ponuditelja koji je u ponudi priložio preslike izvadaka, uvjerenja i potvrda, da u primjerenom roku, a prije donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude, dostaviti izvornik ili ovjerene preslike istih. Ukoliko u primjerenom roku pozvani ponuditelj ne dostavi traženu dokumentaciju, smatrat će se da je odustao od ponude.
- Ako se ponuditelj natječe za više oglašenih poslovnih prostora, za svaki je potrebno dati odvojenu ponudu u posebnoj omotnici sa svim prilozima koje ponuda mora sadržavati.
- Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
- Ponude suprotne ovom pozivu, nepotpune ponude koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno ovom javnom pozivu i uvjetne ponude neće se razmatrati.